“Fantastisk”

God for: Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en 5 retters med vinpakke til. Fantastiske smaker, både mat og vin. Utmerket service. En perfekt kveld. ANBEFALES. Vi kommer gjerne tilbake

Takk, Merete1708

120124 av 1 312 anmeldelser

Anmeldt 31. juli 2020

Fantastisk måltid, spennende smaker. Veldig Hyggelige folk og atmosfære
Anbefaler 5 retter med vinpakke

Takk, ireneh981oo
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat, super service, mye for pengene og fokus på lokale råvarer. Det er bare å dra hit hvis man vil ha en god matopplevelse!

Takk, Rattbamsen
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Er du ute etter nye smaksopplevelser, så må du prøve Restaurant 1877. Vi hadde en full femretter med tilhørende viner, som leverte til toppkarakter. Honnør til kveldens hovedkelner for meget god service og innsikt i det vi fikk servert - ikke minst vinene.

1  Takk, thomashinna
Anmeldt 26. juli 2020

Takk for en kveld i en restaurant med flott atmosfære, engasjerte kokker og kelnere. Topp smaksopplevelse med mat og vin, vi kommer gjerne tilbake.

1  Takk, S2589TBanitaw
Restaurant_Bergen, Daglig leder på Restaurant 1877, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Kjære gjest,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.Det gleder oss å høre! Vi ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Med vennlig hilsen Gjengen på 1877

Reisende som så på Restaurant 1877, så også på

Har du vært i Restaurant 1877? Del dine erfaringer!