“En hyggelig kveld med nydelig mat”
Anmeldelse av Restaurant 1877

Restaurant 1877
Vurdert som nr. 2 av 470 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 23. juli 2021

Vi hadde forventninger til kvelden hos 1877 i Bergen, og de ble virkelig innfridd.
Alt fra en hyggelig mottakelse til guiding gjennom vår fem retters meny med vinpakke.
Vi følte oss ivaretatt fra første stund.
Maten var delikat servert og smake fortreffelig, og sammen med de utvalgte vinene ble dette en veldig hyggelig kveld for min kone og meg.
Restauranten kan anbefales på det varmeste.

Takk, terjegan
Christina Bollm... L, Daglig leder på Restaurant 1877, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Kjære Terje,

Tusen takk for nydelig omtale. Det betyr utrolig mye for oss! Vi takker for besøket og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake også ved neste anledning.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Koselige lokaler i et gml teglstein hus.
Vi valgte 8 retters , min man tok vinpakke og jeg fikk øl meny - lokalt øl 7 fjell.
Maten var litt varierende i smak noe var det mye smak i mens annet kan godt jobbes litt mer med og få frem mer smak men totalen er meget positiv , vi kommer gjerne igjen - anbefales

Takk, lineh951

Kjære Line,

Vi takker så mye for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding. Det er viktig for oss for at vi stadig skal kunne utvikle og forbedre oss. Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake også ved neste anledning.

Anmeldt 22. juli 2021

Nydelig mat, super service i stemningsfull restaurant. Det var prikken over i-en på vårt Bergensbesøk. Anbefales på det varmeste!

Takk, 472margretheh

Kjære Margrethe,

Tusen takk for flott omtale. Det betyr mye for oss! Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake neste gang dere besøker den nydelige byen vår.

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

OK vinkart, god mat med en twist. Litt krøll i starten med bestilling etc, men da erfaren vinkelner overtok ordnet alt seg. Vi kjørte åtteretters middag med en flaske hvitvin og et glass rødt til kjøttet. Kan absolutt anbefales for alle som tåler en litt spennende vri på maten - hyggelig sted.

Takk, bjornt1959

Kjære Bjørn,

Vi takker så mye for hyggelig tilbakemelding, og håper å kunne få ønske dere hjertelig velkommen tilbake til oss også ved neste anledning.

Anmeldt 18. juli 2021

Dette var virkelig en fantastisk mat og drikke opplevelse! Vi ble servert 8 retter hvor den ene retten overgikk den andre. Servitørene hadde god og bred kunnskap som også var lærerikt. Kan absolutt anbefale denne restauranten. Vi kommer definitivt igjen!

Takk, roso89
Christina Bollm... L, Daglig leder på Restaurant 1877, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Kjære gjest,

Vi takker så mye for fantastisk tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Vi ønsker dere varmt velkommen tilbake også ved neste anledning.

Reisende som så på Restaurant 1877, så også på

Har du vært i Restaurant 1877? Del dine erfaringer!