“Fantastisk på alle måter, og kommer igjen neste gang vi er i Bergen.”
Anmeldelse av Restaurant 1877

Restaurant 1877
Vurdert som nr. 2 av 470 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk
God for: Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 31. juli 2021

Forventningene var store da vi skred inn i restauranten. Vi ble med en gang møt av et trivelig interiør, og en koselig servitør som viste oss bordet.
Vi bestilte en 8 retters meny med vinpakke.
Maten kom med passe mellomrom og vi vikk vin til hver rett. Servitørene forklarte kort om maten hva det var. Vin kelner forklarte om vinen og hvordan den passet til maten.
Maten var vel tillaget og smakte himmelsk, og selvsagt passet denne til maten.
Kan anbefales på det varmeste. Trivelig og service innstilt peronale.

Takk, 688arner
Christina Bollm... L, Daglig leder på Restaurant 1877, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Kjære Arne,

Vi setter stor pris på hyggelig tilbakemelding. Det betyr mye for oss. Vi takker for besøket, og ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 31. juli 2021

Imponerende meny med fantastisk sammensatt mat og vin-paring. Veldig god service og akkurat passe balansert uformell deilig stemning. Her kan du nyte et Michelin-verdig måltid uten stive snipper, bare engasjerte fagfolk som tydelig ønsker det beste for gjestene sine :-)

1  Takk, janneab77
Christina Bollm... L, Daglig leder på Restaurant 1877, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Kjære Janne,

TUSEN takk for nydelig tilbakemelding på både personal og stemning, vin og mat. Det betyr veldig mye for oss! Vi takker for besøket, og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake også ved neste anledning.

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde 5-retters med vinpakke til.
Nydelig mat med presentasjon for hver rett og tilhørende vin. Gode smaker som passet perfekt sammen! Servitørene gjorde sitt ypperste for at vi skulle få en bra kveld, noe vi absolutt gjorde. Anbefales!

1  Takk, 122juliee

Kjære Julie,

Tusen takk for flott omtale. Det betyr mye for oss! Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake også ved neste anledning.

Anmeldt 27. juli 2021

Vi ble tatt godt vare på under hele besøket, av oppmerksomme og blide servitører som liker jobben sin og er stolte av det de serverer.

Vi spiste 8 retter som ble dunka ut i et forrykende tempo. Kjøkkenet her kan sakene sine!! Godt komponerte retter med knall balanse. Vi fikk en gjennomtenkt og kreativ meny som var akkurat passe spennende

1877 er vel verdt et besøk og vi kommer gjerne igjen.

Takk, J1409TEandreasl

Kjære Andreas,

Vi setter stor pris på flott tilbakemelding på både personal og mat. Det betyr veldig mye for oss! Vi takker for besøket, og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake også ved neste anledning.

Anmeldt 24. juli 2021

Koselige lokaler, og vi følte oss velkomne fra første stund. Spiste 5 retters med vinpakke. Alt var utrolig godt og servicen var super. Anbefales.

Takk, heidirM272RG

Kjære Heidi,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Vi takker for besøket, og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Reisende som så på Restaurant 1877, så også på

Har du vært i Restaurant 1877? Del dine erfaringer!