“Endå ei flott matoppleving på 1877”
Anmeldelse av Restaurant 1877

Restaurant 1877
Vurdert som nr. 2 av 470 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 7. august 2021

Restauranten 1877 har eit roleg og fint lokale der ein føler seg heime med ein gong. Servitørane er alltid imøtekomande og tydeleg kunnskapsrike om maten og kvar denne kjem i frå. Kvar rett me fekk var ei ny matoppleving, med spanade smakar og svært godt samansett. Me kjem gjerne attende hit:)

Takk, Kjersti K
Christina Bollm... L, Daglig leder på Restaurant 1877, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Kjære Kjersti,

Tusen takk for nydelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på, og det er ekstra kjekt å lese at dere har besøkt oss tidligere og ønsker å komme tilbake. Vi takker for besøket, og ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Veldig hggelig restaurant med koselig betjening og deilig mat. Her ble vi tatt godt vare på fra start til slutt. Har vært her noen ganger og har alltid vært fornøyd og vil gjerne tilbake. Topp!

Takk, 103jonasc

Kjære Jonas,

Vi setter stor pris på hyggelig tilbakemelding. Det betyr mye for oss. Vi takker for besøket, og ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde en 7 retters meny, maten vinen og opplevelsen var en inner 10’er. Dette er 2. gang vi er her og de leverer alltid. Kan sterkt anbefales.

1  Takk, t0rej_rnl

Kjære Tore,

Tusen takk for flott omtale. Det setter vi stor pris på, og det er ekstra kjekt å lese at dere har besøkt oss tidligere og ønsker å komme tilbake. Vi takker for besøket, og ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 31. juli 2021

Forventningene var store da vi skred inn i restauranten. Vi ble med en gang møt av et trivelig interiør, og en koselig servitør som viste oss bordet.
Vi bestilte en 8 retters meny med vinpakke.
Maten kom med passe mellomrom og vi vikk vin til hver rett. Servitørene forklarte kort om maten hva det var. Vin kelner forklarte om vinen og hvordan den passet til maten.
Maten var vel tillaget og smakte himmelsk, og selvsagt passet denne til maten.
Kan anbefales på det varmeste. Trivelig og service innstilt peronale.

Takk, 688arner

Kjære Arne,

Anmeldt 31. juli 2021

Imponerende meny med fantastisk sammensatt mat og vin-paring. Veldig god service og akkurat passe balansert uformell deilig stemning. Her kan du nyte et Michelin-verdig måltid uten stive snipper, bare engasjerte fagfolk som tydelig ønsker det beste for gjestene sine :-)

1  Takk, janneab77
Christina Bollm... L, Daglig leder på Restaurant 1877, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Kjære Janne,

TUSEN takk for nydelig tilbakemelding på både personal og stemning, vin og mat. Det betyr veldig mye for oss! Vi takker for besøket, og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake også ved neste anledning.

Reisende som så på Restaurant 1877, så også på

Har du vært i Restaurant 1877? Del dine erfaringer!