“Resturant 1877”

God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat med mye smak. Spennede kombinasjoner. Mat og drikke passet godt sammen. Servicen var veldig god med bra presentasjon av maten. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Roam63118092363
Christina Bollm... L, Daglig leder på Restaurant 1877, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for flott tilbakemelding - det betyr mye for oss! Vi takker for besøket, og vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake også ved neste anledning.

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk lunsj anrettet på etasjefat med småretter bestående av surdeigsbrød med gin marinert laks, kalkunlever , kaker og små terter med sjokolade og andre søtsaker . Som drikke ble vi anbefalt Sparkling Green Tea som var en spennende ny opplevelse!

Takk, 244ivarv

Kjære Ivar,

Vi takker for hyggelig tilbakemelding. Det betyr mye for oss. Ekstra kjekt er det å høre at vi har gitt dere nye opplevelser! Vi takker for besøket og ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 7. august 2021

Restauranten 1877 har eit roleg og fint lokale der ein føler seg heime med ein gong. Servitørane er alltid imøtekomande og tydeleg kunnskapsrike om maten og kvar denne kjem i frå. Kvar rett me fekk var ei ny matoppleving, med spanade smakar og svært godt samansett. Me kjem gjerne attende hit:)

Takk, Kjersti K

Kjære Kjersti,

Tusen takk for nydelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på, og det er ekstra kjekt å lese at dere har besøkt oss tidligere og ønsker å komme tilbake. Vi takker for besøket, og ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Veldig hggelig restaurant med koselig betjening og deilig mat. Her ble vi tatt godt vare på fra start til slutt. Har vært her noen ganger og har alltid vært fornøyd og vil gjerne tilbake. Topp!

Takk, 103jonasc

Kjære Jonas,

Vi setter stor pris på hyggelig tilbakemelding. Det betyr mye for oss. Vi takker for besøket, og ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde en 7 retters meny, maten vinen og opplevelsen var en inner 10’er. Dette er 2. gang vi er her og de leverer alltid. Kan sterkt anbefales.

1  Takk, t0rej_rnl

Kjære Tore,

Tusen takk for flott omtale. Det setter vi stor pris på, og det er ekstra kjekt å lese at dere har besøkt oss tidligere og ønsker å komme tilbake. Vi takker for besøket, og ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Reisende som så på Restaurant 1877, så også på

Har du vært i Restaurant 1877? Del dine erfaringer!