“Stor matopplevelse”

God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 23. august 2021

Forhåndsbestilte 8 retter m/vinpakke. Nydelig opplevelse fra A til Å. Har vært på div tilsvarende i Norge og utlandet, men 1877 var noe av det bedre:-)
Anbefales!

Takk, 970mortenb
Christina Bollm... L, Daglig leder på Restaurant 1877, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Kjære Morten,

Vi takker så mye for nydelig tilbakemelding. Det betyr mye for oss. Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake også ved neste anledning.

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Fantastiske smaker, spennende vin, veldig god service! Vi koste oss virkelig da vi hadde stor familiemiddag i den hyggelige restauranten.

Takk, Kari G
Christina Bollm... L, Daglig leder på Restaurant 1877, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2021

Kjære Kari,

Tusen takk for nydelig omtale. Det gleder oss å lese at dere hadde en vellykket kveld hos oss. Det betyr mye! Vi takker for besøket, og vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 9. august 2021

Mannen tok meg med hit for å feire, og som vi koste oss. Helt nydelig mat. Dette var en opplevelse uten om det vanlige, med mange spennende og gode smakskombinasjoner.
Utrolig hyggelige servitører, som var veldig service innstilte og gode på å se gjestene. Vil definitivt tilbake.

Takk, Ine_Sofie
Christina Bollm... L, Daglig leder på Restaurant 1877, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Kjære Ine Sofie,

Tusen takk for nydelig tilbakemelding. Det betyr mye for oss. Vi pleier å si at et måltid hjemme hos oss er bare noen få timer av livet ditt, men vi vet at minnene vil vare lenge! Vi takker for besøket, og vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake også ved neste anledning.

Anmeldt 9. august 2021

Veldig fin opplevelse! Personalet var hyggelige og profesjonelle. Atmosfæren var god, og lokalet var veldig fint. Maten var veldig god. Vi bestilte vinpakken til maten og denne utfylte rettene veldig godt. Vi er veldig fornøyde med vårt besøk og kommer gjerne tilbake.

Takk, Lisa M

Kjære Lisa,

Vi takker så mye for nydelig omtale, og vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat med mye smak. Spennede kombinasjoner. Mat og drikke passet godt sammen. Servicen var veldig god med bra presentasjon av maten. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Roam63118092363

Kjære gjest,

Tusen takk for flott tilbakemelding - det betyr mye for oss! Vi takker for besøket, og vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake også ved neste anledning.

Reisende som så på Restaurant 1877, så også på

Har du vært i Restaurant 1877? Del dine erfaringer!