“En helt unik restaurant opplevelse!”
Anmeldelse av Restaurant 1877

Restaurant 1877
Vurdert som nr. 1 av 468 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

1877 har knekt koden på hvordan man skal tilby den beste restaurant opplevelsen, her tas det ingen snarveier!

Restauranten har et sjarmerende lokale, utrolig bra service, og den beste matopplevelsen Bergen har å tilby!

Takk, FrequentFlier667427
Christina Bollm... L, Daglig leder på Restaurant 1877, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2021

Tusen takk for nydelig tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Vår filosofi er at en matopplevlese hjemme hos oss kanskje bare tar et par timer av livet ditt, men at minnene skal vare mye, mye lengre. Det høres det ut til at vi har lykkes med. Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 16. september 2021

Vi var der i høve min mor sin 70-årsdag. Vi hadde lest menyen på førehand, så vi visste at dette var noko spesielt. Og det innfridde. Rett på rett kom seglande, den eine fantastiske retten etter den andre. Etter 8 rettar var vi rett og slett veldig mette. Maten var nydeleg anretta og små kunstverk i seg sjølv. Servicen var upåklageleg og kelneren var svært dyktig og triveleg. Surdeigsbrødet tilfredsstilte til og med oss som er vand med brødet til Morten Schakenda

Takk, Timba_8
Christina Bollm... L, Daglig leder på Restaurant 1877, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det gleder oss å lese at dere hadde en vellykket kveld hos oss. Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake også ved neste anledning.

Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Takk for en fantastisk matopplevelse! Nydelig mat og nydelig vin. Upåklagelig service☺️ Anbefales på det varmeste!!

Takk, eli l
Christina Bollm... L, Daglig leder på Restaurant 1877, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Kjære Eli,

Tusen takk for nydelig tilbakemelding. Det betyr mye for oss. Vi håper å kunne få ønske dere hjertelig velkommen tilbake også ved neste anledning. Takk for besøket.

Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk, spesielt fisk og skalldyr rettene. En bølge av smaksopplevelser fra rett nr 1. Vi hadde 8 retter med vinpakke, flott presentasjon av alle rettene. Servitørlærlingen som presenterte var utrolig flink. En sann glede å ha henne som servitør.

Takk, Øivind B
Christina Bollm... L, Daglig leder på Restaurant 1877, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2021

Kjære Øyvind,

Tusen takk for nydelig omtale, det gleder oss å lese. Det er spesielt hyggelig å høre at dere satt pris på lærlingen vår, Henni. En stjerne i gjengen vår! Vi takker for besøket, og vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake også ved neste anledning.

Anmeldt 3. september 2021

For en super kveld vi fikk på 1877! Vi var fire personer som hadde bestilt en 8 retter med vinpakke og for alle var det første besøk hos 1877. For oss ble det en opplevelse uten om det vanlige! Matrettene var velkomponerte og med mange spennende smaker, og vinene de hadde satt til menyen passet som "hånd i hanske"! Det var hyggelige lune vakre lokaler og vi fikk kunnskapsrik og hyggelig service av vår servitør. Men den som sjarmerte oss mest denne kvelden var nok den unge lærlingen som tok seg så godt av oss gjennom hele måltidet! Vi gleder oss til et nytt besøk!!

Takk, Haugerod
Christina Bollm... L, Daglig leder på Restaurant 1877, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2021

Kjære gjester,

"Velkommen hjem til oss" pleier vi å si når vi ønsker velkommen til Restaurant 1877. Det gleder oss å lese at vi har klart å gi dere denne følelsen da dere besøkte oss. Og det er alltid ekstra hyggelig når lærlingene våre får ros. Vi takker så mye for besøket, og vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake også ved neste anledning.

Reisende som så på Restaurant 1877, så også på

Har du vært i Restaurant 1877? Del dine erfaringer!