“God mat med vel tilpassede viner”
Anmeldelse av Restaurant 1877

Restaurant 1877
Vurdert som nr. 1 av 468 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk
God for: Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 23. september 2021

Vi fikk servert svært gode retter med godt tilpassede viner, det siste er viktig! Servicen var upåklagelig.

Takk, 898kjerstia
Christina Bollm... L, Daglig leder på Restaurant 1877, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2021

Kjære Kjersti,

Vi setter pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding, og det gleder oss å lese at dere var fornøyd med opplevelsen hos oss. Vi takker for besøket, og vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake også ved neste anledning.

Med vennlig jilsen,

Anmeldt 23. september 2021

Vi var 12 herrer som hadde bestilt en helaftens meny (8 retter pluss drikkepakke). Vi hadde et eget flott rom og fikk servert nydelig mat og tilhørende drikke i et veldig passende tempo. Alt ble servert av en betjening som virkelig kunne mye om både maten og vinene.
1877 bør snart kjempe om Michelin stjerner

Takk, 113knutr

Kjære Knut,

Tusen takk for meget hyggelig tilbakemelding. Det gleder oss å høre at dere var fornøyd med opplevelsen hos oss. Vi har i grunnen nylig bestemt oss for å kjempe om enda en Michelinstjerne til Matbyen Bergen, så vi setter ekstra stor pris på å høre fra våre gjester at vi er en god kandidat. Vi takker så mye for besøket, og vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake også ved neste anledning.

Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

En fantastisk matopplevelse jeg sjelden har opplevd maken til. Dyktige kelnere med mye kunnskap om råvarer, vin og alt som ble servert. Kan anbefales på det sterkeste.

Takk, johnkristians35
Christina Bollm... L, Daglig leder på Restaurant 1877, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2021

Kjære John Kristian,

TUSEN takk for nydelig omtale. Det gleder oss stort å motta en slik tilbakemelding. Vi takker så mye for besøket, og vi ønsker hjertelig velkommen tilbake også ved neste anledning.

Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

1877 har knekt koden på hvordan man skal tilby den beste restaurant opplevelsen, her tas det ingen snarveier!

Restauranten har et sjarmerende lokale, utrolig bra service, og den beste matopplevelsen Bergen har å tilby!

Takk, FrequentFlier667427

Tusen takk for nydelig tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Vår filosofi er at en matopplevlese hjemme hos oss kanskje bare tar et par timer av livet ditt, men at minnene skal vare mye, mye lengre. Det høres det ut til at vi har lykkes med. Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 16. september 2021

Vi var der i høve min mor sin 70-årsdag. Vi hadde lest menyen på førehand, så vi visste at dette var noko spesielt. Og det innfridde. Rett på rett kom seglande, den eine fantastiske retten etter den andre. Etter 8 rettar var vi rett og slett veldig mette. Maten var nydeleg anretta og små kunstverk i seg sjølv. Servicen var upåklageleg og kelneren var svært dyktig og triveleg. Surdeigsbrødet tilfredsstilte til og med oss som er vand med brødet til Morten Schakenda

Takk, Timba_8
Christina Bollm... L, Daglig leder på Restaurant 1877, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det gleder oss å lese at dere hadde en vellykket kveld hos oss. Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake også ved neste anledning.

Reisende som så på Restaurant 1877, så også på

Har du vært i Restaurant 1877? Del dine erfaringer!