“Savner Spania og tapas!”
Anmeldelse av Escalón Veiten

Escalón Veiten
Vurdert som nr. 224 av 468 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 21. september 2021 via mobile enheter

Restauranten har to pakker på menyen, hvor du får diverse retter for en sum (mellom 400-600 kr). Det sto at det måtte være minimum to gjester for å få bestille en pakke. Vi var 4, to av oss ønsket den ene pakken og to av oss den andre. Vi fikk da tilbakemelding om at vi ikke fikk bestille forskjellige pakker på et bord, for «det ble stress for kokkene». Dette var veldig merkelig. Uansett, vi bestilte samme pakke og maten var helt ok. Noe kjedelig og smakløs og i forhold til prisen vi betalte var det ikke verdt besøket.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, anjaisabel

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Bestilte takeaway, et utvalg av rettene. Kjempegode, smakfulle kjøttboller, scampi og nydelige dadler. Lammekotelettene var himmelske, saftige og perfekt krydret.
Her kommer vi tilbake , og anbefaler andre å prøve maten.

Takk, 779helenef
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Vi prøvde menyen Fiesta. Godt sammensatt, og ble servert etappevis. Fikk veldig god vinanbefaling av trivelig og serviceinnstilt servitør som helt tydelig hadde god kunnskap om både mat og drikke. Absolutt ett sted å anbefale hvis man skal kose seg med skikkelig god mat og drikke.

Takk, 995ingarh
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Store forventninger som ikke innfridde. Manchego, serrano, chevre var gode, men kjøttboller, scampi, kylling og potetbåtene var dårlig og smakløst - halvfabrikat, halvfabrikat, halvfabrikat.

Takk, kvalheim
Anmeldt 17. mai 2021 via mobile enheter

Daglig leder Juni redder hele opplevelsen og gir alt for at man som gjest skal ha det bra. Super beliggenhet, god mat og flott uteservering - nå mangler kun varme tepper og varmelamper som virker Følgende beskjed til eier herved avgitt

Dato for besøk: mai 2021
Takk, P6979YAirenem

Reisende som så på Escalón Veiten, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i Escalón Veiten? Del dine erfaringer!