“Deilig mat midt i sentrum”
Anmeldelse av Zupperia Torget

Zupperia Torget
Vurdert som nr. 67 av 473 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, ryddig og reint. Gode toalett fasiliteter. Store porsjoner og rikelig med mat. Restauranten er plassert vis a vis Zakkariasbryggen. Oftes mykje folk, så av og til kan det være nokså fullt der.

Takk, Mokiiina

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Barnebarna hadde gitt gavekort på Zupperia til besteforeldrene som ble 80 år og tok de med for å ha en koselig middag. Hadde bestilt bord. Veldig pinlig for restauranten som ødela stemningen med å nekte å ta imot gavekortet som betaling. Det var gyldig gavekort men min sønn fikk beskjed at de måtte ha sagt før de kom at de skulle betale med gavekort! Jeg hadde ikke gitt meg og krevd at dere tok imot gavekort som er utstedt og gyldig, men han orket ikke å diskutere mer med dere så endte opp med å betale. Gavekortet fikk de ikke brukt og han måtte ta det med seg hjem. Frister ikke å ta turen tilbake og gavekort må ingen finne på å kjøpe hos dere!! Fy for dårlig service

6  Takk, Adventure169000
Anmeldt 5. august 2018

Har vært her 3 ganger nå, og bestilt mye forskjellig mat. Deres berømte bowls, b.l.a Veggie bowl og Peking Duck er det ingenting å utsette på, de smakte fantastisk. Prøvde deres fiskesuppe med reker, breiflabb og blåskjell - smaken var god men ble litt ensformig i lengden. Rekene var veldig små og det var kun tre blåskjell og to fiskebiter i suppen noe som var meget skuffende. De lager en veldig god porsjon med raspeballer, med masse salt kjøtt og godt tilbehør. Alt i alt er maten der smakfull og det er store gode porsjoner til en god pris.
Service derimot trekker dette stedet en del ned. Første gang vi var der tok det 25 min fra vi fikk bord til vi i det hele tatt fikk bestilt noe å drikke, og deretter ble vi fortalt at det kom til å ta ca 15 min før vi fikk middagen, noe som ble til 25 min. Kelneren var ikke spesielt observant og vi slet med å få tak i han for å få bestilt mer å drikke og til slutt få regningen. Andre gang vi var der tok det veldig lang tid å få menyen, så måtte til slutt gå og hente den selv. Igjen var kelnerne dårlig på å komme bort og vanskelige å få tak i. Sist gang vi var der var kelnerne bedre på å komme med vann og ta bestillinger. Vi hadde bestilt en bowl til forrett på deling og når vi omtrent akkurat hadde forsynt oss av denne kommer plutselig hovedretten, så de ble stående på siden og ble kald mens vi avsluttet forretten vår. Etter måltidet ville vi avslutte med en kaffe, men igjen var kelnerne utrolig vanskelige å få tak i, og da vi ville sette oss ut med kaffen og betale fikk vi først beskjed om å bare gå og sette oss ut, deretter kom de og hentet oss for å gå inn å betale.
Alle disse gangene var restauranten under halvfull, så det å gi en god service burde ikke være en umulig oppgave. Zupperia er verdt å ta en tur innom for matens skyld, men beregn god tid for uansett hvor lite mat du skal ha må du regne med å tilbringe i god overkant av en time der.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 175charlottej
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Spiste både forrett og hovedrett, masse smak og mer enn nok til og bli mett av. Husets vin passet meget godt til biffen.
Hyggelig og imøtekommen betjening

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 926arilds
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Liker du suppe med mye smak og befinner deg i Bergen, ja da MÅ du ta turen innom Zupperia på torget. Nydelig Thaisuppe Tom Ka gay med kylling, nudler, koriander og masse annet godt. Meget smakfullt og mye mat. God service og fint lokale. Bestiller du bord til fire, be om bordet på eget platå med god utsikt.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Fiksern

Reisende som så på Zupperia Torget, så også på

Har du vært i Zupperia Torget? Del dine erfaringer!