“Overraskende ”

Kjøkken: Etiopisk
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

En sen fredag kveld kom vi over Selam og ble møtt av en blid og hjelpsom servitør. God mat, solid porsjon og injera - fingermat som virkelig smaker.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, SveinH843

Anmeldt 10. august 2017

Kjempegod,enkel og rimelig mat - og øl !! Du bestemmer selv hvor sterk du vil ha maten. Trivelig personale. Da restauranten var ny, hadde de et "autentisk" utseende. Vet ikke hvorfor (kanskje fordi vi nordmenn er litt for mye vanedyr og "standardiserte"..!?), men nå er stoler og bord som andre steder.
For meg var dette en ørliten nedtur, derfor bare SVÆRT BRA

Dato for besøk: august 2017
Takk, liv513
Anmeldt 12. mai 2017 via mobile enheter

Var helt alene i resturant og bestilte en forrett og en biff rett. Forretten kom aldri og hovedretten var veldig enkel. Servitør uteble så jeg måtte til baren for å få betalt.

Dato for besøk: mai 2017
1  Takk, alfmagne
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 1. desember 2016 via mobile enheter

Beste vegetarmat jeg har smakt i Bergen. Billige retter, rundt 110 kr og en flaske vin koster 170 kr, noe som gjør dette til et ideelt sted for studenter.

Takk, Sonja H
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.no.tripadvisor.com. Vis original
Anmeldt 13. oktober 2016

Har vært her mange ganger, og kommer igjen. Svært god injera. Spesielt god er retten Doro Wett og de vegetariske sausene. Interiøret er koselig, med etiopisk/eritreisk utsmykning. Ofte godt besøkt i helgene.
Koselig betjening. Innimellom litt språkproblemer og små misforståelser.

Dato for besøk: september 2016
Takk, Einar E

Reisende som så på Selam Ethiopian and Eritrian restaurant, så også på

Har du vært i Selam Ethiopian and Eritrian restaurant? Del dine erfaringer!