“Fortsatt meget bra”

Vurdert som nr. 12 av 474 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Brasiliansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: En bit av brasiliansk spenning i hverdagen, for spesielle anledninger og firmafester. Her hos Brasilia gir vi deg muligheten til å oppleve ekte Churrasco, på brasiliansk vis! Konseptet kommer direkte fra den sørlige delstaten Rio Grande do Sul, stedet der verdens beste kjøtt produseres. Vi har gleden av å servere det beste Brasil har å by på av grillmat og tilbehør… slik de gjør det i Brasil.
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Her har vi vært en del ganger, i forskjellige sammenhenger. Denne gang feiret vi bursdag med familie.

For rundt 440 kr/pers får man spis så mye du vil-pakke hvor servitørene kommer til bordet fortløpende med 10 forskjellige grillede kjøttyper, uendelige runder. Utvalget av sideretter er utrolig bra, dette henter du i en egen buffet mellom kjøttserveringen. Det er sikkert 40 ulike sideretter og dressinger, som salat, bønnestuing, coleslaw, søtpotetfries, for å nevne noen få. Buffet har jeg egentlig et variabelt forhold til, men denne buffeten holder imponerende høy kvalitet. Alt mat er veldig smakfull - og spesielt kjøttet, som er helt fantastisk og grunnen til at vi stadig kommer tilbake.

Med litt drikke utenom blir det fort en dyr middag, men da får du samtidig utrolig mye godt grillkjøtt og godt utvalg av sideretter. Det holder meget god kvalitet.

Ekstra pluss for at personalet var hyppig på å komme med springvann i egne flasker underveis denne gangen, slik at man ikke sitter tørst med all maten.

Skulle jeg peke på en forbedringsmulighet måtte det vært garderobefasiliteter eller bare enkle klesknagger til å henge fra seg jakker, litt knot å ha store vinterjakker over stolen ved bordet.

Vårt følge var like fornøyd som oss. Anbefales virkelig! Bord bør nok bestilles da det fort fylles opp.

2  Takk, Weeg101
LucioCor, Grillsjef på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2018

Hei Weeg101,

Tusen takk for super hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.

Det er alltid en glede å motta deg og din familie i vår restaurant, og enda mer for å kunne feire spesielle anledninger,

Vi håper å kunne feire mye mer med deg og gi deg flere gode minner og full mage ;).

(Vi har klesknagger for å henge jakker, men de er ikke nær bordene, de er litt mer inne i restauranten, så du kan ha plass til å gå rundt bordene :D).

Vi ses snart.

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Det beste kjøttmåltidet på lenge! Utrolig hyggelig chef, og masse godt og variert tilbehør. Anbefales!

Takk, Johannes L
Lucio C, Grillsjef på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. november 2018

Hei talbaba1992,

Tusen takk for din flink tilbakemelding!

Vi ses snart igjen for et annet kjøttmøte ;).

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og bra utvalg av utenlanske drinker.
Det føles som en er på ferie i Brasil og spiser på en ækte churrascaria !

Takk, SverreL3
Lucio C, Grillsjef på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Hei SverreL3!

Tusen takk for din varm tilbakemelding,

Så hyggelig å høre at du hadde en god opplevelse hos oss.

Vi håper at du har en god hvile fra all din erfaring med oss ;)

Vi ses snart når du blir sulten igjen :D

Med Vennlig hilsen

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Kjempe god mat ,hyggelig og god service i Bergen.Vil gjerne kommer tilbake.Kjempe fornøyd. Anbefales!!!

Takk, 473damel

Hei Dame L!

Tusen takk for din hyggelig tilbakemelding,

Det var vår glede å hilse på deg, med vår smaker fra Brasil ;)

Vi hjertelig velkommen tilbake snart :D

Med Vennlig hilsen

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Vi har bodd 10 år i Brasil og elsker churrascaria, picanha og feijoada. Når Brasilia åpnet i Bergen for noen år siden ble vi derfor kjempe glade og har vært her flere ganger tidligere og hver gang vi besøker Bergen. Vi har alltid vært fornøyd med både mat og service. Nå er det imidlertid et par år siden sist og vi må si denne gangen ble vi skuffet. Service nivå var ikke som tidligere, vanskelig å få oppmerksomhet, måtte spørre om ting flere ganger, feil drikke i forhold til bestilt, etc. Imidlertid var det maten som var den virkelige skuffelsen. Picanhaen var den tørreste og minst møre picanha jeg noen sinne har spist (det er vel ca 25 siden første gang jeg smakte det) og de andre kjøtt stykkene fulgte inn i samme rekken. Lammelåret var eneste som var nogenlunde akseptabelt. Håper de hadde en dårlig dag men dette lover ikke godt.

1  Takk, Tony H

Kjære superto,

Din konstruktive tilbakemelding er høyt verdsatt, og vi beklager at vi ikke oppfyller dine forventninger.

Mens vi serverer kjøttet, prøver vi å snakke så mye som mulig med vår gjest på flere språk, slik at vi kan tilpasse kjøttet som vi skal skille til sin smak, så godt vi kan.

Vi skjønner at det kan ha vært en misforståelse, vi må bare snakke, ikke vær redd for våre store kniver.

Din vurdering vil bli tatt i betraktning for at vi skal kunne forbedre :D

Reisende som så på Brasilia Bergen, så også på

Har du vært i Brasilia Bergen? Del dine erfaringer!