“Fantastisk matopplevelse”

Vurdert som nr. 12 av 474 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Brasiliansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: En bit av brasiliansk spenning i hverdagen, for spesielle anledninger og firmafester. Her hos Brasilia gir vi deg muligheten til å oppleve ekte Churrasco, på brasiliansk vis! Konseptet kommer direkte fra den sørlige delstaten Rio Grande do Sul, stedet der verdens beste kjøtt produseres. Vi har gleden av å servere det beste Brasil har å by på av grillmat og tilbehør… slik de gjør det i Brasil.
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Nok en gang strålende fornøyd med både mat og service hos dere på Brasilia! Tok med en venn som ikke hadde vert der før, han ble også imponert over kvaliteten. Rik buffet med masse godt tilbehør, nydelige sauser og de beste søtpotet-fries jeg noen sinne har smakt. Hyggelig atmosfære med avslappende musikk, blide og profesjonelle ansatte og ikke minst; hyppig påfyll av perfekt tilberedt kjøtt av varierende slag rett på tallerkenen! Kommer definitivt tilbake:)

Takk, MrKimmy
LucioCor, Grillsjef på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Hei Travel38253438930,

Vi takker for hyggelig tilbakemeldelse,

Det var så hyggelig å høre at besøket sto til forventningene ;).

Vi Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Ute sammen med kollegaer hvor 4 av 5 valgte buffetløsningen. Salatbar med veldig mye godt tilbehør. Gode sauser og nydelig søtpotet. Smakte på nesten alt som var mulig å få servert av kjøtt og stort sett det meste var veldig bra. Spare ribs var litt skuffende. God smak men for seigt kjøtt. Veldig bra service. Kommer gjemte tilbake

Takk, 692sveins

Hei 692sveins,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi setter stor pris på.

Så hyggelig at du likte vårt konsept.

Vi håper å se deg snart igjen for en annen kjøttrunde ;D.

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

I dag besøkte jeg restauranten for tredje gang. Denne gangen var det sammen med min kone & datter. Vi ble gode og mette og er samstemt om at dette konseptet er genialt. Kjøttet som ble servert er perfekt stekt og utrolig smakfullt. Personalet er utrolig imøtekommende med godt humør. Gleder oss til neste besøk!

Takk, torn688
LucioCor, Grillsjef på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2018

Hei Tor N,

Tusen takk for flott tilbakemelding

Så hyggelig å høre at dere hadde en fin opplevelse hos oss, vi prøver alltid vårt beste for å bringe alt til bordet, slik at du kan nyte mer enn bare et godt øyeblikk, et godt minne hver gang ;)

Vi ønskjer dere hjertelig velkommen tilbake :D.

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Her har vi vært en del ganger, i forskjellige sammenhenger. Denne gang feiret vi bursdag med familie.

For rundt 440 kr/pers får man spis så mye du vil-pakke hvor servitørene kommer til bordet fortløpende med 10 forskjellige grillede kjøttyper, uendelige runder. Utvalget av sideretter er utrolig bra, dette henter du i en egen buffet mellom kjøttserveringen. Det er sikkert 40 ulike sideretter og dressinger, som salat, bønnestuing, coleslaw, søtpotetfries, for å nevne noen få. Buffet har jeg egentlig et variabelt forhold til, men denne buffeten holder imponerende høy kvalitet. Alt mat er veldig smakfull - og spesielt kjøttet, som er helt fantastisk og grunnen til at vi stadig kommer tilbake.

Med litt drikke utenom blir det fort en dyr middag, men da får du samtidig utrolig mye godt grillkjøtt og godt utvalg av sideretter. Det holder meget god kvalitet.

Ekstra pluss for at personalet var hyppig på å komme med springvann i egne flasker underveis denne gangen, slik at man ikke sitter tørst med all maten.

Skulle jeg peke på en forbedringsmulighet måtte det vært garderobefasiliteter eller bare enkle klesknagger til å henge fra seg jakker, litt knot å ha store vinterjakker over stolen ved bordet.

Vårt følge var like fornøyd som oss. Anbefales virkelig! Bord bør nok bestilles da det fort fylles opp.

2  Takk, Weeg101

Hei Weeg101,

Tusen takk for super hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.

Det er alltid en glede å motta deg og din familie i vår restaurant, og enda mer for å kunne feire spesielle anledninger,

Vi håper å kunne feire mye mer med deg og gi deg flere gode minner og full mage ;).

(Vi har klesknagger for å henge jakker, men de er ikke nær bordene, de er litt mer inne i restauranten, så du kan ha plass til å gå rundt bordene :D).

Vi ses snart.

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Det beste kjøttmåltidet på lenge! Utrolig hyggelig chef, og masse godt og variert tilbehør. Anbefales!

Takk, Johannes L
Lucio C, Grillsjef på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. november 2018

Hei talbaba1992,

Tusen takk for din flink tilbakemelding!

Vi ses snart igjen for et annet kjøttmøte ;).

Reisende som så på Brasilia Bergen, så også på

Har du vært i Brasilia Bergen? Del dine erfaringer!