“En opplevelse!!”

Vurdert som nr. 8 av 445 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Brasiliansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: En bit av brasiliansk spenning i hverdagen, for spesielle anledninger og firmafester. Her hos Brasilia gir vi deg muligheten til å oppleve ekte Churrasco, på brasiliansk vis! Konseptet kommer direkte fra den sørlige delstaten Rio Grande do Sul, stedet der verdens beste kjøtt produseres. Vi har gleden av å servere det beste Brasil har å by på av grillmat og tilbehør… slik de gjør det i Brasil.
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Dette er en av de aller beste restaurantbesøkene jeg har hatt! Koselig atmosfære, helt magisk mat!! Trivelig personale!! Kommer garantert tilbake

Takk, 1971kirstimm
LucioCor, Grillsjef på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Hei1971kirstimm,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding, det var så godt å vite at du likte vårt sted.

Vi vil vente på din sultne retur :)

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Veldig god service, og kjempegod mat. Valuta(mat) for pengene. Delikat og rikelig tilbehørsmeny. Noen røde/blodige retter falt ikke helt i smak hos noen av oss, men veldig godt jevnt over.Trivelig atmosfære.

Takk, Fr0ya

Hei Fr0ya,

Tusen takk for flott tilbakemelding, det setter vi stor pris på.

Neste gang skal vi snakke enda mer :), og tilpasse kjøttpåleggene til smaken din, vårt forslag - alltid gå for medium, da får du det beste fra begge verdener ;).

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord en lørdag kl 21. Ble godt tatt i mot. Og veldig fornøyd med servicen.
Dessverre opplevde vi at rundt 21:30, begynnte kjøkknet å stenge, og sluttet å fylle på med ting på buffen, og det ble tomt.
Det var skuffende.
Men ellers fantastisk god mat.
Men neste gang bestiller vi bord tidligere

Takk, leneipad

Hei leneipad,

Tusen takk for fin anmeldelse,

Normalt tar vi buffeen når kjøkkenet stenger, som på lørdag stenger klokka 22h, så når det er nesten stengetid, fyller vi ikke så mye på bufféen, så trenger vi ikke å kaste den bort :D.

Neste gang du besøker oss, og det er nesten stengetid, og det mangler noe på buffeten som du vil ha mer av, bare fortell oss, og vi vil gjerne fylle på for deg.

Vi sees snart igjen ;)

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Nok en gang strålende fornøyd med både mat og service hos dere på Brasilia! Tok med en venn som ikke hadde vert der før, han ble også imponert over kvaliteten. Rik buffet med masse godt tilbehør, nydelige sauser og de beste søtpotet-fries jeg noen sinne har smakt. Hyggelig atmosfære med avslappende musikk, blide og profesjonelle ansatte og ikke minst; hyppig påfyll av perfekt tilberedt kjøtt av varierende slag rett på tallerkenen! Kommer definitivt tilbake:)

Takk, MrKimmy
LucioCor, Grillsjef på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Hei Travel38253438930,

Vi takker for hyggelig tilbakemeldelse,

Det var så hyggelig å høre at besøket sto til forventningene ;).

Vi Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Ute sammen med kollegaer hvor 4 av 5 valgte buffetløsningen. Salatbar med veldig mye godt tilbehør. Gode sauser og nydelig søtpotet. Smakte på nesten alt som var mulig å få servert av kjøtt og stort sett det meste var veldig bra. Spare ribs var litt skuffende. God smak men for seigt kjøtt. Veldig bra service. Kommer gjemte tilbake

Takk, 692sveins

Hei 692sveins,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi setter stor pris på.

Så hyggelig at du likte vårt konsept.

Vi håper å se deg snart igjen for en annen kjøttrunde ;D.

Reisende som så på Brasilia Bergen, så også på

Har du vært i Brasilia Bergen? Del dine erfaringer!