“Fantastisk”

Vurdert som nr. 10 av 453 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Brasiliansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: En bit av brasiliansk spenning i hverdagen, for spesielle anledninger og firmafester. Her hos Brasilia gir vi deg muligheten til å oppleve ekte Churrasco, på brasiliansk vis! Konseptet kommer direkte fra den sørlige delstaten Rio Grande do Sul, stedet der verdens beste kjøtt produseres. Vi har gleden av å servere det beste Brasil har å by på av grillmat og tilbehør… slik de gjør det i Brasil.
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Ekstremt hyggelig betjening, nydelig all-you-can-eat buffet og ikke minst fantastisk og variert grillmat i alle fasonger. Medium prisklasse, men absolutt verdt pengene, stappmett og fornøyd. Og la meg ikke nevne søtpotet-fries og chili-mayoen de har der! Hallelujah!

Takk, erlendkopp
LucioCor, Grillsjef på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Hei erlendkopp,

Tusen takk for flott tilbakemelding,

Vi er glade for å vite at du likte ditt besøk til vår restaurant, det var vår glede å konvertere deg i vår fan ;),

I ditt neste besøk, ikke glem å prøve også vår hjemmelagde chimichurri :D.

Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Spiste bufet her, salat og tilbehør som ulike ris og poteter,sauser bønner etc. Kjøtt ble servert ved bordet og alle typene vi smakte på var utsøkt og variert. Fikk utlevert grønn og rød signal lapp som viste om vi ville ha mer kjøtt eller om vi ville vente litt. Genialt system, beregn god tid så man virkelig får nyte utvalget.

Takk, alfmagne

Hei alfmagne,

Tusen takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på.

Vi håper vi overrasket deg med vårt fantastiske kjøtt og omgivende opplevelse:D, og at du kommer tilbake for mer snart.

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Spennende og flott konsept.
Maten var variert med mye smak. Enormt utvalg av tilbehør og her finner du noe for en hver smak.
Rask, effektiv og hyggelig betjening.
Denne må du besøke hvis du skal spise i Bergen

1  Takk, finnt349

Hei finnt349,

Tusen takk for spennende tilbakemelding,

Vi håper du vil huske denne kjøttfulle opplevelsen i flere uker ;)

Vi håper å se deg snart igjen

Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Dette er en av de aller beste restaurantbesøkene jeg har hatt! Koselig atmosfære, helt magisk mat!! Trivelig personale!! Kommer garantert tilbake

Takk, 1971kirstimm
LucioCor, Grillsjef på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Hei1971kirstimm,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding, det var så godt å vite at du likte vårt sted.

Vi vil vente på din sultne retur :)

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Veldig god service, og kjempegod mat. Valuta(mat) for pengene. Delikat og rikelig tilbehørsmeny. Noen røde/blodige retter falt ikke helt i smak hos noen av oss, men veldig godt jevnt over.Trivelig atmosfære.

Takk, Fr0ya

Hei Fr0ya,

Tusen takk for flott tilbakemelding, det setter vi stor pris på.

Neste gang skal vi snakke enda mer :), og tilpasse kjøttpåleggene til smaken din, vårt forslag - alltid gå for medium, da får du det beste fra begge verdener ;).

Reisende som så på Brasilia Bergen, så også på

Har du vært i Brasilia Bergen? Del dine erfaringer!