“Første gang”

Brasilia Bergen
Vurdert som nr. 15 av 491 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Brasiliansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Beskrivelse: En bit av brasiliansk spenning i hverdagen, for spesielle anledninger og firmafester. Her hos Brasilia gir vi deg muligheten til å oppleve ekte Churrasco, på brasiliansk vis! Konseptet kommer direkte fra den sørlige delstaten Rio Grande do Sul, stedet der verdens beste kjøtt produseres. Vi har gleden av å servere det beste Brasil har å by på av grillmat og tilbehør… slik de gjør det i Brasil.
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Var koselig stemning. Visste ikke helt hva man skulle forvente. Deilig middag neste gang skal jeg ta mindre ting på siden og mer av det jeg liker av tilbehør.

Takk, hannasask
HelGund, Guest Relations Manager på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 dager siden

Hei hei, hannasask!

Det kan være vanskelig å navigere gjennom alt vi tilbyr av mat, den første gangen man er på Brasilia.
Vi er uansett veldig glade for å høre at du likte maten og atmosfæren!
Neste gang har du et enda bedre utgangspunkt for en skikkelig Meatfest ;)

Vi håper vi ser deg igjen snart:)

Ha det fint!

Mvh,

Helene | Brasilia Team

Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Vi skulle spise etter en lang budsjett dag. Vi var vel litt i overkant sultende så vi håpet virkelig på å få nok å spise.
Atmosfæren var bra stedet fint. Men når vi blei servert mat, kom vi til himmelen. Det var det nydeligste kjøttet gang på gang som blei servert og inn i mellom kom og med grillet grønnsaker/frukt. Og jeg holdt på å gleme, de hadde en hel buffe med tilleg til kjøttet som du kunne velge av

Takk, 777leifm

Heisann, 777leifm

Så utrolig kjekt å høre at dere satt så stor pris på maten vi serverer!
Vi jobber veldig hardt for å kunne tilby kun de beste råvarene, tilbered på tradisjonelle brasilianske metoder, så slike tilbakemeldinger setter vi pris på :)

Vi håper dere vil komme tilbake igjen snart, budsjett dag eller ei!

Ha det fint!

Mvh,
Helene | Brasilia Team

Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Bra konsept og spennende for mange. Har vært på slike brasilianske restauranter i mange land men var enkelt å se at mine gjester satte pris på noe anderledes. Mye kjøtt og passer nok best for menn

Takk, LasseJ672
HelGund, Guest Relations Manager på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2019

Heisann, LasseJ672

Det er flott å høre at du setter pris på vårt konsept, og at det står til dine forventinger fra andre lignende restauranter!
Vi liker å tro at maten og konseptet vårt passer fint både til menn og kvinner, store og små, og enhver som liker godt kjøtt og mye god mat uansett hvem de måtte være :) Det er noe vi syntes er viktig å få frem - hos Brasilia er alle velkommen!

Velkommen igjen!

Anmeldt 29. august 2019

By far, den beste kullinariske opolevelsen jeg har hatt. For all del kjøp Brasilia buffet :) kan virke noe dyrt, men verdt hver ei krone!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Kristian S

Heihei, Kristian S!

Hurra! Så utrolig kjekt å høre!
Vi elsker brasiliansk bbq, og vi elsker å dele det med andre - tusen takk for denne flotte anmeldelsen.

Brasilia Experience kan virke litt dyrt, men det er absolutt den beste måten å få den fulle opplevelsen - og det er en flott måte å finne en ny personlig favoritt!

Vi håper vi sees igjen snart!

Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

Dette må være den desidert beste plassen i hele Bergen. Fantastisk mat, veldig god service. Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: august 2019
Takk, 673svenni

Heisann, 673svenni!

Vi syntes det er ganske kult at du syntes vi er den beste plassen i Bergen ;)
Det er også veldig hyggelig å høre at du liker maten vi lager, og arbeidet våre kokker og servitører gjør for å gi gode opplevelser til våre gjester.
Tusen takk for din tilbakemelding:)

Vi håper det ikke er så lenge til vi sees igjen!

Reisende som så på Brasilia Bergen, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Brasilia Bergen? Del dine erfaringer!