“En opplevelse av de sjeldne”
Anmeldelse av Brasilia Bergen

Brasilia Bergen
Vurdert som nr. 10 av 452 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Brasiliansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: En bit av brasiliansk spenning i hverdagen, for spesielle anledninger og firmafester. Her hos Brasilia gir vi deg muligheten til å oppleve ekte Churrasco, på brasiliansk vis! Konseptet kommer direkte fra den sørlige delstaten Rio Grande do Sul, stedet der verdens beste kjøtt produseres. Vi har gleden av å servere det beste Brasil har å by på av grillmat og tilbehør… slik de gjør det i Brasil.
Anmeldt 19. juli 2020

Ikke vår første gang her, atmosfæren er sjarmerende og hyggelig. Servitørene følger opp å kommer stadig med info, så spør de om "alt er bra". Maten er god, med alle de forskjellige smaker og forskjellige typer kjøtt som serveres.
Det bør oppleves om en ønsker noe utenom det vanlige norske.

1  Takk, mortene732
boxm659, Agency / Consultant på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Tusen tusen takk for varme ord! Vi håper det heller ikke blir siste besøk! Velkommen igjen

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Første gang på Brasiliansk resturante! Dette falt virkelig i smak. For en sulten person kan man jo ikke spise på et mer passende sted!

Utrolig mye godt tilbehør på buffeten! Her var det mange gode smaker å velge i. Mange gode alternativer til folk med gluten og melk intoleranse. Her var det godt merket!

Kjøttet kom på løpende bånd når vi hadde satt oss , og her var alt kjøttet helt fantastisk. Hadde desverre ikke mage til å kunne prøve alle de 12 forskjellige type kjøtt, men dæven det vi fikk var helt nydelig! Topp kvalitet!

God service og oppfølging underveis!
Her blir det topp score!

Takk, sivertuhr
boxm659, Agency / Consultant på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2020

Wow for en review! Tusen takk skal du ha for varme ord! Fornøyde kunder er det vi lever for, og vi er svært glade for at vi kunne innfri forhåpningene dine! Hjertelig velkommen tilbake, skulle muligheten by seg!

Anmeldt 10. juli 2020

Bortsett fra to stykker kjøtt, var alt knuskende tørt og seigt. Måtte spytte ut kjøttet igjen fordi det ikke var mulig å svelge det etter mye tygging. Grillsjefen ble sint når vi klaget, og betjeningen fremstod svært stresset og lite servicevennlige. Dette merket vi ved første betjening. Her var det ikke mulig med noe kommunikasjon. Mye støy i lokalet og man får ikke den ønskede middagsroen og atmosfæren man ønsker når betjeningen trasker rundt i støvler som klikker seg hastende forbi til enhver tid. Alt for kostbart og dyrt i forhold til hva som ble levert av mat og tjeneste her.

Har besøkt mange restauranter og har mange positive opplevelser, dette er definitivt ikke en av de, da opplevelsen havner langt ned på lista over hva man kan anbefale.

Takk, GodeOpplevelser

Hei! Så leit å høre at dere ikke hadde en god opplevelse Håper dere har en god sommer videre, og vi er svært lei for at vi ikke kunne innfri forhåpningene.

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk betjening som var der til enhver tid. God mat og god drikke. Fantastisk å få smake så mye forskjellig kjøtt og tilbehør...

Takk, 927turide
boxm659, Agency / Consultant på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2020

Tusen takk for det Turid! Dine hyggelige ord gir oss energi til å fortsette det harde arbeidet Hjertelig velkommen igjen!

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

God mat men det tar for lang tid før det kommer godt kjøtt. Vi ankom klokka 17.15 og hadde bord frem til 19.00. Vi fikk servert kylling og pølser. Ca klokka 18.15 fikk vi flatbiff før nye pølser og kylling. Da vi var mett kom Entrecot og Lammelår. Sikkert godt men da var klokken 18.40 - for seint! I tillegg fikk vi dessert meny men ble aldri spurt om hva vi ville ha. Min kone hadde gebursdag og jeg hadde avtalt en kake/is til henne. Hun ble sittende å spise dessert alene.

Dette kan dere gjøre bedre!

2  Takk, gi_krb_r
boxm659, Agency / Consultant på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2020

Heisann. Vi merket oss ditt besøk hos oss, og innrømmer at vi kan ta noe selvkritikk her. I korte trekk hadde vi flere sykemeldinger, og vi må være veldig forsiktige med å ta sykmeldte tilbake i arbeid grunnet Covid. Dette er selvsagt ingen unnskyldning, og vi håper du er villig til å gi oss en ny sjanse ved en senere anledning. Ha en fin sommer videre!

Reisende som så på Brasilia Bergen, så også på

Har du vært i Brasilia Bergen? Del dine erfaringer!