“Styr unna - overpriset og hektisk atmosfære”
Anmeldelse av Brasilia Bergen

Brasilia Bergen
Vurdert som nr. 10 av 453 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Brasiliansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: En bit av brasiliansk spenning i hverdagen, for spesielle anledninger og firmafester. Her hos Brasilia gir vi deg muligheten til å oppleve ekte Churrasco, på brasiliansk vis! Konseptet kommer direkte fra den sørlige delstaten Rio Grande do Sul, stedet der verdens beste kjøtt produseres. Vi har gleden av å servere det beste Brasil har å by på av grillmat og tilbehør… slik de gjør det i Brasil.
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Var der med familie på 5. Hyggelige og vennlige kelnere, men super hektisk atmosfære, fikk litt sånn samlebåndopplevelse. Helt ok buffet og ulekre lokaler. Kjøttet var godt men prisen kan IKKE forsvares.

Dato for besøk: august 2020
Takk, cathrins701
boxm659, Agency / Consultant på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Hei Cathrin! Takk for at du deler tankene dine med oss. Det hjelper oss med å kunne bli bedre. Det er veldig leit å høre at du ikke hadde en optimal opplevelse hos oss. Veldig godt å høre at du likte kjøttet og betjeningen. På mange måter kan man si at "konseptet" vårt er å være "liv og røre". Vi har forståelse for at dette kan virke litt uryddig for enkelte, men mange trives med litt "action" i serveringen!

Vi tar med oss tilbakemeldingene dine, og forsøker alltid å bli bedre. Takk igjen for kommentar.

Anmeldt 26. juli 2020

Veldig morsom opplevelse. Koldtbord med side retter som var veldig bra. Kjøttet ble servert som grillspyd hvor kjøttstykkene er skjært av spydet av betjeningen. Ved den fulle menyen så får du mer en nok kjøtt i alle varianter, du kan også velge å stoppe en periode for servering. Kult konsept og veldig godt. God service også.

Takk, frantsv2016
boxm659, Agency / Consultant på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Tusen takk for din tilbakemelding, Frants! Slike gode tilbakemeldinger er det som gjør det gøy å komme på jobb, og jobbe for dine opplevelser!

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

God mat og service over hele linja. Mye bra tilbehør og nydelig kjøtt. Her forspiser du deg nesten garantert!

Takk, Jan J
boxm659, Agency / Consultant på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Hahaha veldig godt å høre at dere hadde en god opplevelse! Det er slike tilbakemeldinger som gjør det gøy å komme på jobb!

Anmeldt 21. juli 2020

Nydelig mat
Utrolig god smak på kjøttet..må være marinaden
Buffeen var den største og beste vi har sett ,og vi har vært på endel Brasilianske resturanter
Servicen var helt topp
Vi hadde to små barn med og personalet fant ting de likte uten problemer
En Opplevelse

Takk, annelillw

Tusen takk for varme ord! Slike tilbakemeldinger gjør det gøy å gå på jobb! Det er en glede å være med å skape gode opplevelser, både for store og små!

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 5 personer som kjøpte den «store opplevelsen», dvs buffet og kjøtt servert ved bordet. Selve buffeten har stort utvalg og mye godt, men de har f eks ikke laktosefri saus. Da er det kun alioli som er alternativet, det er for dårlig tilbehør til biff.
Servitørene er blide, men det er mye surr med bestillinger av drikke som går feil, og ting tar laaang tid. Vann blir ikke servert og vi måtte spørre 2 ganger.
Det serveres kjøtt, men det går for lang tid mellom hver runde slik at poteter og saus blir kaldt. Det er sjelden det «gode kjøttet» kommer rundt, mens pølser og kylling tilbys ofte.
Vi var veldig skuffet over konseptet, selvom det meste av mat var greit nok. Dvs det var ingen usmak eller dårlig kjøtt, men som sagt, det var greit nok.
Men dette var laaaangt ifra noen stor matopplevelse! Det ble mye venting, kald mat(tilbehøret) og veldig kostbart. Selve middagen koster jo nesten 500 per person, så da bør det være skikkelig god mat for den prisen.
Vi anbefaler ikke stedet.

Takk, Elin M

Hei Elin, og tusen takk for din tilbakemelding. Vi tar med oss din review, og forsøker alltid å bli bedre.

Angående drinkene deres tar vi selvkritikk. Vi gjorde en feil, og det var vår feil.

Angående mat som blir kald står bufféen åpen, og der er det bare å forsyne seg! Ellers er konseptet vårt, med grønne og røde brikker - slik at det kommer mer og mer kjøtt om det står på "grønt lys". Med andre ord lar vi våre kunder selv ta ansvar for hvor mye de kan spise før kjøttet blir kaldt, eller før de blir mette. Det varierer litt med lengden på serveringene, og det er selvsagt noe vi kan bli bedre på. Vi utelukker heller ikke at det kan ha vært litt ekstra lenge den dagen dere var hos oss. Her kan vi muligens også bli bedre. Det tar vi med oss.

Angående kvaliteten på maten er selvsagt dette meget subjektivt. Av "objektive sannheter" kan vi friste med at kjøttet vårt er 100% norsk, og 100% originalt marinert.

Vi er veldig lei for at vi ikke kunne innfri forhåpningene dine. Hvis du vil gi oss en ny sjanse skal vi gjøre vårt beste for å rette opp inntrykket! De aller fleste av gjestene våre er meget fornøyde, og ingenting ville gledet oss mer enn å se dere blant dem!

Reisende som så på Brasilia Bergen, så også på

Har du vært i Brasilia Bergen? Del dine erfaringer!