“De kan tilberede kjøttet!”
Anmeldelse av Brasilia Bergen

Brasilia Bergen
Vurdert som nr. 10 av 453 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Brasiliansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: En bit av brasiliansk spenning i hverdagen, for spesielle anledninger og firmafester. Her hos Brasilia gir vi deg muligheten til å oppleve ekte Churrasco, på brasiliansk vis! Konseptet kommer direkte fra den sørlige delstaten Rio Grande do Sul, stedet der verdens beste kjøtt produseres. Vi har gleden av å servere det beste Brasil har å by på av grillmat og tilbehør… slik de gjør det i Brasil.
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig stemning og kul konsept!
Kjøttet var saftig. Vi bestilte okserumpe!

Reiser vi til Bergen igjen så skal vi prøve ut bufféen deres med 14 forskjellige kjøttyper!

Anbefaler å booke bord om man ikke reiser dit tidlig som kl 17.

Takk, pling2015
boxm659, Agency / Consultant på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Tusen takk for varm tilbakemelding! Velkommen igjen skal dere være!

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Dette var fulltreff. Lokaler, mat, service. Litt høy musikk, men ellers såå verdt prisen. Ojojoj. Anbefales.

1  Takk, 652annaa
boxm659, Agency / Consultant på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Tusen takk for det, Anna! Det er så gøy å lese slike tilbakemeldinger fra fornøyde gjester! Hjertelig velkommen tilbake skal du være!

Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Var der med familie på 5. Hyggelige og vennlige kelnere, men super hektisk atmosfære, fikk litt sånn samlebåndopplevelse. Helt ok buffet og ulekre lokaler. Kjøttet var godt men prisen kan IKKE forsvares.

Takk, cathrins701

Hei Cathrin! Takk for at du deler tankene dine med oss. Det hjelper oss med å kunne bli bedre. Det er veldig leit å høre at du ikke hadde en optimal opplevelse hos oss. Veldig godt å høre at du likte kjøttet og betjeningen. På mange måter kan man si at "konseptet" vårt er å være "liv og røre". Vi har forståelse for at dette kan virke litt uryddig for enkelte, men mange trives med litt "action" i serveringen!

Vi tar med oss tilbakemeldingene dine, og forsøker alltid å bli bedre. Takk igjen for kommentar.

Anmeldt 26. juli 2020

Veldig morsom opplevelse. Koldtbord med side retter som var veldig bra. Kjøttet ble servert som grillspyd hvor kjøttstykkene er skjært av spydet av betjeningen. Ved den fulle menyen så får du mer en nok kjøtt i alle varianter, du kan også velge å stoppe en periode for servering. Kult konsept og veldig godt. God service også.

Takk, frantsv2016
boxm659, Agency / Consultant på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Tusen takk for din tilbakemelding, Frants! Slike gode tilbakemeldinger er det som gjør det gøy å komme på jobb, og jobbe for dine opplevelser!

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

God mat og service over hele linja. Mye bra tilbehør og nydelig kjøtt. Her forspiser du deg nesten garantert!

Takk, Jan J
boxm659, Agency / Consultant på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Hahaha veldig godt å høre at dere hadde en god opplevelse! Det er slike tilbakemeldinger som gjør det gøy å komme på jobb!

Reisende som så på Brasilia Bergen, så også på

Har du vært i Brasilia Bergen? Del dine erfaringer!