“Brazilia <3”

Vurdert som nr. 12 av 469 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Brasiliansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: En bit av brasiliansk spenning i hverdagen, for spesielle anledninger og firmafester. Her hos Brasilia gir vi deg muligheten til å oppleve ekte Churrasco, på brasiliansk vis! Konseptet kommer direkte fra den sørlige delstaten Rio Grande do Sul, stedet der verdens beste kjøtt produseres. Vi har gleden av å servere det beste Brasil har å by på av grillmat og tilbehør… slik de gjør det i Brasil.
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Suuuper god mat og en god utadvendt servitør med navn Victor, kjøttet var digg og mørt, søt potet friesene var himmelsk, grillet ananas er alltid godt, alt i alt er det alltid en 10/10

Takk, andrinet2021
Lorentz Horn, Agency / Consultant på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei Andrine,

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra mat, får veldig mye for pengene! Super hyggelige servitører og drinkene var 10/10, alt i alt en veldig hyggelig opplevelse!

Takk, simen s

Hei Simen,

Så hyggelig å lese at du har fått deg et nytt favorittsted i Bergen!

Tusen takk for din flotte anmeldelse av besøket ditt hos oss

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og service. Servitørene var hyggelige og hadde en god del kunnskap om maten. Gode og autentiske drinker. Store porsjoner.

Takk, barbsvendsen

Hei!

Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Må oppleves om dere liker kjøtt. Vi hadde alle vært her før og måtte oppleve dette igjen. Stor og innholdsrik bufe med salater og tilbehør. Kjøttet blir servert ved bordet etter ønsket mengde og type.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, alfmagne

Hei Alf Magne,

Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Kjempebra mat og genialt konsept med bufeen Hent det du vil på bufeen så kommer det betjening med kjøtt av alle sorter innom bordene Hyggelig og flink betjening Kona er fra Brasil og hun elsket maten der Jeg har vert i Brasil mange ganger og denne maten var laget sånn som den skal være Greit utvalg av øl , savnet kanskje en brasiliansk type Veldig bra anbefales

Dato for besøk: mai 2021
Takk, StaaleL
Lorentz Horn, Agency / Consultant på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2021

Hei Ståle,

Tusen for en strålende tilbakemelding av besøket ditt hos oss :)

Vi håper på å servere dere flere ganger! :D

Reisende som så på Brasilia Bergen, så også på

Har du vært i Brasilia Bergen? Del dine erfaringer!