“Fantastisk opplevelse!”

Vurdert som nr. 12 av 470 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Brasiliansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: En bit av brasiliansk spenning i hverdagen, for spesielle anledninger og firmafester. Her hos Brasilia gir vi deg muligheten til å oppleve ekte Churrasco, på brasiliansk vis! Konseptet kommer direkte fra den sørlige delstaten Rio Grande do Sul, stedet der verdens beste kjøtt produseres. Vi har gleden av å servere det beste Brasil har å by på av grillmat og tilbehør… slik de gjør det i Brasil.
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

For ei herlig opplevels dette var! Vi var ekstremt mette da vi forlot restaurranten ikveld Stor buffét med alskens tilbehør, som ble jevnt påfullt. Stilig antrukket kokk som kom til bordet med kjøtt i alle varianter, hvert 5. minutt. Hyggelig betjening og blide servitører! Godt renhold! Dette var den eneste kvelden i Bergen vi skulle spise ute, og vi angrer absolutt ikke på valg av restaurrant!

Takk, Flyer49934110837
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Hei,

Så hyggelig å lese din flotte anmeldelse av besøket deres hos oss!

Tusen takk for besøket og velkommen igjen :)

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Veldig godt kjøtt men framfor alt et bra konsept med mye ulike kjøtt sorter å velge på. Gode drinker i tillegg.

Takk, Go57221618264

Hei.

Tusen takk for din hyggelige anmeldelse!

Velkommen igjen :)

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Verste kundebehandlingen jeg har vært med på, bestilte bord og fikk bekreftelse. Da dagen kom, var ingenting registrert og vi fikk ikke bord.

Takk, 308heinem
Lorentz Horn, Agency / Consultant på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei,

Så trist å lese at ting ikke har gått helt etter planen, slik skal det ikke være.

Send oss gjerne en e-post slik vi kan finne ut hva som har skjedd med reservasjonen din.

Mvh
Team Brasilia

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Spis så mye du vil, og med alt av kjøtt å velge mellom. Servitørene kommer med forskjellig typer hvert 5. minutt. Mitt råd er å prøve litt av alt, men kun si ja til favorittene etter det. Hvis kjøttet ikke smaker, så legg det til side å fortsett med noe annet. Mye spennende kjøtt og tilbehør. Lokalet er i 2. etg, så litt styr opp trappene eller via veldig liten heis. Stort og fint lokalet når man først er oppe.

Takk, karstenholth

Hei Karsten,

Tusen takk for din hyggelige anmeldelse!

Velkommen tilbake til Brasilia :)

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Anbefales! Veldig godt kjøtt, samt et stort utvalg av nydelig tilbehør. For øvrig var det kort ventetid og en god service.

Takk, Fredrik1788

Hei Fredrik,

Så hyggelig å lese at du hadde en super matopplevelse hos oss!

Tusen takk for din anmeldelse :)

Velkommen igjen

Reisende som så på Brasilia Bergen, så også på

Har du vært i Brasilia Bergen? Del dine erfaringer!