“Fantastisk opplevelse”

Vurdert som nr. 12 av 469 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Brasiliansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: En bit av brasiliansk spenning i hverdagen, for spesielle anledninger og firmafester. Her hos Brasilia gir vi deg muligheten til å oppleve ekte Churrasco, på brasiliansk vis! Konseptet kommer direkte fra den sørlige delstaten Rio Grande do Sul, stedet der verdens beste kjøtt produseres. Vi har gleden av å servere det beste Brasil har å by på av grillmat og tilbehør… slik de gjør det i Brasil.
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Anbefaler virkelig å bestille Brasilia Experience. Her kan man gå å hente seg så mye mat man vil fra buffeen, og så mye kjøtt du vil ha fra kokkene som går rundt hele kvelden med ulike kjøtt RETT fra grillen! 12 ulike typer kjøtt å velge mellom, så her er det kjøtt til en hver smak. Du får en lapp som du flipper, som er grønn på ene siden og rød på andre siden. Har du grønn lapp opp så kommer kjøtt i alle baner, og snur du til rødt så får du en pustepause. Helt utrolig kult opplegg Koselig atmosfære, fantastisk service og stappmett-garanti!

Takk, Kajab1998
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Hei Kajab1998,

Tusen takk for din flotte og utfyllende anmeldelse av besøket ditt hos oss, det setter vi pris på!

Velkommen så mye igjen :)

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra bra mat, kjøtt, pølser og kylling, masse godt tilbehør og super service. Kjempegode drinker . Anbefales .

Takk, 31gryr

Hei,

Tusen takk for din anmeldelse av besøket ditt hos oss!

Velkommen igjen :)

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

For ei herlig opplevels dette var! Vi var ekstremt mette da vi forlot restaurranten ikveld Stor buffét med alskens tilbehør, som ble jevnt påfullt. Stilig antrukket kokk som kom til bordet med kjøtt i alle varianter, hvert 5. minutt. Hyggelig betjening og blide servitører! Godt renhold! Dette var den eneste kvelden i Bergen vi skulle spise ute, og vi angrer absolutt ikke på valg av restaurrant!

Takk, Flyer49934110837

Hei,

Så hyggelig å lese din flotte anmeldelse av besøket deres hos oss!

Tusen takk for besøket og velkommen igjen :)

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Veldig godt kjøtt men framfor alt et bra konsept med mye ulike kjøtt sorter å velge på. Gode drinker i tillegg.

Takk, Go57221618264

Hei.

Tusen takk for din hyggelige anmeldelse!

Velkommen igjen :)

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Verste kundebehandlingen jeg har vært med på, bestilte bord og fikk bekreftelse. Da dagen kom, var ingenting registrert og vi fikk ikke bord.

Takk, 308heinem
Lorentz Horn, Agency / Consultant på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei,

Så trist å lese at ting ikke har gått helt etter planen, slik skal det ikke være.

Send oss gjerne en e-post slik vi kan finne ut hva som har skjedd med reservasjonen din.

Mvh
Team Brasilia

Reisende som så på Brasilia Bergen, så også på

Har du vært i Brasilia Bergen? Del dine erfaringer!