“Bufféten var nok best...”
Anmeldelse av Brasilia Bergen

Brasilia Bergen
Vurdert som nr. 11 av 469 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Brasiliansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: En bit av brasiliansk spenning i hverdagen, for spesielle anledninger og firmafester. Her hos Brasilia gir vi deg muligheten til å oppleve ekte Churrasco, på brasiliansk vis! Konseptet kommer direkte fra den sørlige delstaten Rio Grande do Sul, stedet der verdens beste kjøtt produseres. Vi har gleden av å servere det beste Brasil har å by på av grillmat og tilbehør… slik de gjør det i Brasil.
Anmeldt 2. august 2021

Morsom restaurant å ta med seg barn på - det var liv og snakk hele tiden. Omtrent som på restaurant i Brasil...?

Bufféten var full av gode smaker - og ble ryddet hele tiden så den så fin og flott ut. Serveringene ved bordene var nok preget av pølser og ribs i starten - og så kom det bedre kjøttet ganske sent... Så da var vi mette.

Morsom opplevelse - men ikke topp kjøtt hele tiden.

Takk, ekofoed
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei,

Tusen takk for din anmeldelse av besøket ditt hos oss!

Velkommen tilbake til Brasilia :)

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse. Ja, du blir mett. Og ja, tilbehøret er egentlig et fullverdig måltid i seg selv. Men kjøttet var i en klasse for seg. I tillegg til god service, er det en avslappet og upretansiøs stemning i restauranten. Og strålende for barnefamilier, med halv pris for buffét, og desert på kjøpet. Vi kommer garantert igjen.

Takk, sveinmortenh

Hei Svein Morten,

Tusen takk for din hyggelige anmeldese av besøket ditt hos oss!

Vi ønsker deg velkommen igjen til Brasilia :)

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

For de som spiser kjøtt, var dem kjempe fornøyd. Kunne ikke vært bedre. Vi alle spiste buffet. For meg som Vegeterianer, var også selve maten god. Men! De to andre fikk kjøtt rettene servert ved bordet som en del av buffeen, innen 1 min. Jeg som skulle få grillet ananas, og mais. Så tok det 1 time og 17 min!!!!!!!! Da ankom vi enda på åpningstiden. Jeg spurte gjentatte ganger om når kommer maten min, da de sa 'snart' hele tiden. Det tok hele 1 time og 17 min for FØRSTE rett... Etter dem fikk sin. Dette er for dårlig. De kunne heller sagt, beklager dette vil ta lang tid. For det gjorde det. Synd, da selve maten hadde god kvalitet.

Takk, Maiskolbe

Hei,

Tusen takk for din anmeldese av besøket ditt hos oss.

Vi må bare legge oss flate om det har gått over 1 time før du fikk maten din servert hos oss. Slik skal det absolutt ikke være hos Brasilia, og her skal vi finne ut av hva som har skjedd.

Vi takker for besøket ditt og håper du vil gi oss en ny sjanse :)

Anmeldt 27. juli 2021

Det var vårt første, men ikke siste besøk her på Brasilia Bergen. Vi gikk for buffeten, og det anbefales på det sterkeste. Nydelig kjøtt i mange varianter og mye godt tilbehør på buffeten. Gleder oss til neste besøk.

Takk, 88Berit88

Hei,

Tusen takk for din flotte anmeldese av besøket deres hos oss!

Vi takker for besøket og ønsker dere velkommen igjen :)

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Anbefaler virkelig å bestille Brasilia Experience. Her kan man gå å hente seg så mye mat man vil fra buffeen, og så mye kjøtt du vil ha fra kokkene som går rundt hele kvelden med ulike kjøtt RETT fra grillen! 12 ulike typer kjøtt å velge mellom, så her er det kjøtt til en hver smak. Du får en lapp som du flipper, som er grønn på ene siden og rød på andre siden. Har du grønn lapp opp så kommer kjøtt i alle baner, og snur du til rødt så får du en pustepause. Helt utrolig kult opplegg Koselig atmosfære, fantastisk service og stappmett-garanti!

Takk, Kajab1998
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Hei Kajab1998,

Tusen takk for din flotte og utfyllende anmeldelse av besøket ditt hos oss, det setter vi pris på!

Velkommen så mye igjen :)

Reisende som så på Brasilia Bergen, så også på

Har du vært i Brasilia Bergen? Del dine erfaringer!