“Meget bra resturant med autentisk Brasiliansk meny”
Anmeldelse av Brasilia Bergen

Brasilia Bergen
Vurdert som nr. 14 av 468 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Brasiliansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: En bit av brasiliansk spenning i hverdagen, for spesielle anledninger og firmafester. Her hos Brasilia gir vi deg muligheten til å oppleve ekte Churrasco, på brasiliansk vis! Konseptet kommer direkte fra den sørlige delstaten Rio Grande do Sul, stedet der verdens beste kjøtt produseres. Vi har gleden av å servere det beste Brasil har å by på av grillmat og tilbehør… slik de gjør det i Brasil.
Anmeldt 30. august 2021

Bra beliggenhet i Bergen sentrum. Meget god mat, og rikelig av den. Den skjæres og tilberedes ved bordet, og maten fremstår som autentisk,og veldig bra tilberedt.

Takk, ronnyh634
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Hei!

Tusen takk for din hyggelige anmeldelse.

Velkommen tilbake :)

Anmeldt 15. august 2021

Har vært her noen ganger nå og vi er alltid strålende fornøyd og stappmett. Kjempehyggelige er de som kommer med kjøtt. Veldig allergivennlig og bra for vegetarianere. Savner bare en varm saus uten melk og hvete.
Ananasen er nydelig

1  Takk, Gjest736
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Hei,

Tusen takk for din hyggelige anmeldelse!

Velkommen igjen :)

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Spiste sammen med 3 andre som bestilte vanlig buffet og jeg bestilte vegetar buffet. De får valg mellom masse variert kjøtt og selv om det står at de er vegetar vennlig - fikk jeg kun mais og to små skiver ananas, ellers besto hele middagen min av tilbehør.
Servitørene var heller ikke flinke til rydde av bordet vårt, det var stappfullt av både ubrukte og brukte glass mot slutten av besøket.
Måtte også vente kjempe lenge på å få lov til å betale..
Hadde ikke anbefalt denne restauranten for de som ikke spiser kjøtt - har full forståelse for at de satser på kjøtt, men er skuffet over at de utgir seg for å være vegetar vennlig og dette var resultatet.
De jeg var sammen med som spiste kjøtt - sa at de heller ikke ville anbefalt restauranten eller besøkt den igjen.
Skuffende opplevelse.

Takk, Voyager20504055481

Hei,

Så dumt at opplevelsen deres hos oss ikke var helt slik som dere forventet. Og at du ikke fikk like mye mat som du gjerne ønsket. Det skal sies at det står på nettsiden vår hva som inneholder i Vegetar alternativet.

Vi må bare beklage om servitørene ikke ryddet bordet deres i høyt nok tempo, men vi vet at i mange tilfeller at det kan være et høyt trykk i restauranten vår som gjør at ting gjerne tar litt lengre tid enn normalt.

Takk for deres anmeldelse.

Mvh
Brasilia Bergen

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Nam nam nam. God service. Blid betjening. Godt utvalg av tilbehør. En opplevelse! Anbefaler på det sterkeste. Vi kommer gjerne igjen.

Takk, nettg79

Hei,

Tusen hjertelig takk for din hyggelige anmeldelse! :)

Velkommen igjen :D

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Dette er det mest geniale jeg har sett på en resturant. Jeg elsket konseptet, og servitørene, eller cowboyene som de ble kalt var ekstremt hyggelig og gjorde opplevelsen bare enda bedre. Maten smakte knallgodt, og du fikk et stort utvalg av forskjellig mat og smaker.

Takk, Othelie Annette H

Hei Othelie,

Tusen hjertelig takk for din hyggelige anmeldelse! :)

Velkommen tilbake :D

Reisende som så på Brasilia Bergen, så også på

Har du vært i Brasilia Bergen? Del dine erfaringer!