“Dårlig opplevelse”

Vurdert som nr. 14 av 468 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Brasiliansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: En bit av brasiliansk spenning i hverdagen, for spesielle anledninger og firmafester. Her hos Brasilia gir vi deg muligheten til å oppleve ekte Churrasco, på brasiliansk vis! Konseptet kommer direkte fra den sørlige delstaten Rio Grande do Sul, stedet der verdens beste kjøtt produseres. Vi har gleden av å servere det beste Brasil har å by på av grillmat og tilbehør… slik de gjør det i Brasil.
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Våre forventninger til denne restauranten var store etter å ha lest anmeldelsene. De ble ikke innfridd. Maten var ok, men servicen var det ikke. Det tok veldig lang tid før det bestilte kjøttet kom og vi fikk tilsnakk fra personalet fordi vi forsynte oss av bufferen to ganger, ubehagelig. Vi ba om å få bytte bord fordi det trakk fra airconditionen, men det fikk vi ikke, på tross av at det var mange ledige bord.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Amor1946
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Hei Amor,

Så dumt at besøket deres hos oss ikke sto opp til forventningene deres. Vi streber hver dag for å gi alle våre gjester den beste servicen, og noen ganger holder det ikke helt til mål. Det hender noen ganger at det kan ta litt lengre tid med serveringen dager vi har veldig mange gjester på en gang og om det er sykdom hos personalet vårt.

Nå vet jeg ikke hva dere bestilte, men om dere har bestilt tallerkenrett så er faktisk bare en forsyning fra buffeten.

Vi har som oftest fullbooket restaurant og dette er nok grunnen for at dere ikke har fått byttet bord hos oss.

Vi håper dere ønsker å gi oss en ny sjanse ved senere anledning, og ønsker dere velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Veldig god og smaksrik mat. Kjekke servitører og generelt god opplevelse. Serveringen var kontinuerlig og vi fikk plenty mat

Dato for besøk: september 2021
Takk, mariuse249

Hei!

Tusen takk for din hyggelige anmeldelse.

Velkommen tilbake :)

Anmeldt 30. august 2021

Bra beliggenhet i Bergen sentrum. Meget god mat, og rikelig av den. Den skjæres og tilberedes ved bordet, og maten fremstår som autentisk,og veldig bra tilberedt.

Takk, ronnyh634

Hei!

Tusen takk for din hyggelige anmeldelse.

Velkommen tilbake :)

Anmeldt 15. august 2021

Har vært her noen ganger nå og vi er alltid strålende fornøyd og stappmett. Kjempehyggelige er de som kommer med kjøtt. Veldig allergivennlig og bra for vegetarianere. Savner bare en varm saus uten melk og hvete.
Ananasen er nydelig

1  Takk, Gjest736
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Hei,

Tusen takk for din hyggelige anmeldelse!

Velkommen igjen :)

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Spiste sammen med 3 andre som bestilte vanlig buffet og jeg bestilte vegetar buffet. De får valg mellom masse variert kjøtt og selv om det står at de er vegetar vennlig - fikk jeg kun mais og to små skiver ananas, ellers besto hele middagen min av tilbehør.
Servitørene var heller ikke flinke til rydde av bordet vårt, det var stappfullt av både ubrukte og brukte glass mot slutten av besøket.
Måtte også vente kjempe lenge på å få lov til å betale..
Hadde ikke anbefalt denne restauranten for de som ikke spiser kjøtt - har full forståelse for at de satser på kjøtt, men er skuffet over at de utgir seg for å være vegetar vennlig og dette var resultatet.
De jeg var sammen med som spiste kjøtt - sa at de heller ikke ville anbefalt restauranten eller besøkt den igjen.
Skuffende opplevelse.

Takk, Voyager20504055481

Hei,

Så dumt at opplevelsen deres hos oss ikke var helt slik som dere forventet. Og at du ikke fikk like mye mat som du gjerne ønsket. Det skal sies at det står på nettsiden vår hva som inneholder i Vegetar alternativet.

Vi må bare beklage om servitørene ikke ryddet bordet deres i høyt nok tempo, men vi vet at i mange tilfeller at det kan være et høyt trykk i restauranten vår som gjør at ting gjerne tar litt lengre tid enn normalt.

Takk for deres anmeldelse.

Mvh
Brasilia Bergen

Reisende som så på Brasilia Bergen, så også på

Har du vært i Brasilia Bergen? Del dine erfaringer!