“Veldig fornøyd”

Vurdert som nr. 14 av 468 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Brasiliansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: En bit av brasiliansk spenning i hverdagen, for spesielle anledninger og firmafester. Her hos Brasilia gir vi deg muligheten til å oppleve ekte Churrasco, på brasiliansk vis! Konseptet kommer direkte fra den sørlige delstaten Rio Grande do Sul, stedet der verdens beste kjøtt produseres. Vi har gleden av å servere det beste Brasil har å by på av grillmat og tilbehør… slik de gjør det i Brasil.
Anmeldt 9. september 2021

Dro hit idag med familien. Kjempegod og mettende mat og veldig hyggelige servitører. Overraskende at det var lov å ta kjøtt fra buffeten selv når du betaler for vegetarbuffet. Kommer definitivt tilbake!

Takk, midgarde2021
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Var god man me gode servitører. Servitøren vår Martin var ganske flink og jeg likte han veldig godt.

Takk, Jakoberdom

Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Våre forventninger til denne restauranten var store etter å ha lest anmeldelsene. De ble ikke innfridd. Maten var ok, men servicen var det ikke. Det tok veldig lang tid før det bestilte kjøttet kom og vi fikk tilsnakk fra personalet fordi vi forsynte oss av bufferen to ganger, ubehagelig. Vi ba om å få bytte bord fordi det trakk fra airconditionen, men det fikk vi ikke, på tross av at det var mange ledige bord.

Takk, Amor1946

Hei Amor,

Så dumt at besøket deres hos oss ikke sto opp til forventningene deres. Vi streber hver dag for å gi alle våre gjester den beste servicen, og noen ganger holder det ikke helt til mål. Det hender noen ganger at det kan ta litt lengre tid med serveringen dager vi har veldig mange gjester på en gang og om det er sykdom hos personalet vårt.

Nå vet jeg ikke hva dere bestilte, men om dere har bestilt tallerkenrett så er faktisk bare en forsyning fra buffeten.

Vi har som oftest fullbooket restaurant og dette er nok grunnen for at dere ikke har fått byttet bord hos oss.

Vi håper dere ønsker å gi oss en ny sjanse ved senere anledning, og ønsker dere velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Veldig god og smaksrik mat. Kjekke servitører og generelt god opplevelse. Serveringen var kontinuerlig og vi fikk plenty mat

Takk, mariuse249

Anmeldt 30. august 2021

Bra beliggenhet i Bergen sentrum. Meget god mat, og rikelig av den. Den skjæres og tilberedes ved bordet, og maten fremstår som autentisk,og veldig bra tilberedt.

Takk, ronnyh634

Reisende som så på Brasilia Bergen, så også på

Har du vært i Brasilia Bergen? Del dine erfaringer!