“Ypperlig - Anbefales på det sterkeste”
Anmeldelse av Brasilia Bergen

Brasilia Bergen
Vurdert som nr. 14 av 468 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Brasiliansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: En bit av brasiliansk spenning i hverdagen, for spesielle anledninger og firmafester. Her hos Brasilia gir vi deg muligheten til å oppleve ekte Churrasco, på brasiliansk vis! Konseptet kommer direkte fra den sørlige delstaten Rio Grande do Sul, stedet der verdens beste kjøtt produseres. Vi har gleden av å servere det beste Brasil har å by på av grillmat og tilbehør… slik de gjør det i Brasil.
Anmeldt 17. oktober 2021 via mobile enheter

Anbefaler å prøve buffeten! En henter tilbehør selv og servitørene kommer rundt med store grillspyd med alt slags kjøtt. Alt av kjøtt var perfekt tilberedt. En matopplevelse av de sjeldne. I tillegg har de gode drinker og dessert.

- Jeg skal garantert tilbake!

Takk, mt0077
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2021

Hei Minnie,

Tusen takk for din ypperlige anmeldelse av besøket ditt hos oss!

Vi gleder oss allerede til å servere deg igjen :)

Takk for besøket

Anmeldt 10. oktober 2021

Hyggelig betjening, god mat, masse folk i feststemning og et sted som frister til et nytt besøk. Veeeeeldig bra.

Takk, Per G

Hei Per,

Tusen takk for en hyggelig anmeldelse!

Velkommen tilbake til Brasilia :)

Anmeldt 2. oktober 2021 via mobile enheter

Vårt andre besøk her. Forrige gang for 3 år siden og da tenkte vi at hit måtte vi igjen når vi var i Bergen. Denne gangen kjørte vi langhelgtur fra Kongsberg med bobil. Vi var heldige å fikk booket bord for 2 samme kvelden vi ankom Bergen. Vi ble tatt i mot av en blid og hyggelig servitør og anvist et fint bord for 2. Vi var ikke i tvil om hva vi skulle spise , så vi bestilte full buffe. Masse nydelig tilbehør på buffe bordet og nygrillet forskjellig smakfullt kjøtt havnet på tallerknene flere ganger i løpet av kvelden
Veldig hyggelige servitører ( gaucho’s) og knallgod mat gjorde dette til en fantastisk kveld !

1  Takk, trond116

Hei Trond,

Tusen takk for deres flotte anmeldese av deres andre besøk hos oss! Så hyggelig å høre at alt var midt i blinken for dere, og at dere hadde en hyggelig kveld hos oss.

Vi takker for besøket og gleder oss til å servere dere igjen :)

Anmeldt 25. september 2021 via mobile enheter

Vi hadde en deilig middag hos Brasilia. Danusia var vår servitør, veldig flink og høflig! Vi kommer sikkert tilbake!

Dato for besøk: september 2021
Takk, 505ileanac

Hei!

Tusen hjertelig takk for ditt flotte anmeldelse :)

Velkommen tilbake til Brasilia

Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse for første gang på Brasilia. Her ble vi tatt imot med en gang med smil og koselige ansatte. Fantastisk mat, som ble levert på fatet, fantastisk servise, kjempe godt tatt vare på av våres servitøren Danusia. Håper alle får henne. Lenge siden jeg har opplevd en slik servise, som på denne restauranten.
Og obs obs jenter helt fantastisk på dame toalettet, der har de faktisk saniter produkter lagt fram inne på toalettene. Slikt burde det være på alle restauranter

Anbefales på det sterkeste å komme her, beste restauranten som er i Bergen.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 547maline
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Hei!

Tusen takk for din fantastiske anmeldelse av besøket deres.

Velkommen tilbake :)

Reisende som så på Brasilia Bergen, så også på

Har du vært i Brasilia Bergen? Del dine erfaringer!