“Koselig og kjempegod hjemmelaget mat”
Anmeldelse av Stefano Restaurant

Stefano Restaurant
Vurdert som nr. 20 av 445 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Stefano Restaurant er en italiensk restaurant med en uformell atmosfære, hvor du kan føle deg hjemme og slappe av. Våre appetizers er en god start på en rik opplevelse av ekte smak og aroma fra Italia. Våre Italienske røtter bringer farger og smak til alt vi produserer. En av de viktigste ingrediensene er vår kjærlighet for god mat og det gode liv. Enjoy life!
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Vi var her for 4 år siden, og var kjepeglad for å finne den igjen rett over gaten i nye større flotte lokaler. Kjempegod italiensk hjemmelaget mat! Her må du ta tid til å sette deg ned. Anbefales

Takk, kjell k
Berg-Andre, Guest Relations Manager på Stefano Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Heisann Kjell,
Så glad for at dere fant veien tilbake i nye lokaler. Ja rom må man ha når der vil sitte ned i lengre tid, så glad vi kunne tilfredstille.
Ser frem imot å se dere igjen å ha en flott advent og jul i mellomtiden.
Beste hilsner
Berg-André

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Var her to ganger. Første gang god mat (saltimbocca) men så kom vi tilbake og skulle spise pizza som folk skrøt av. Smakløs og suppe av syltynn tomatsaus. Bunnen bløt og soggy, litt sprø i enden, seig. Forrett, en bruschetta var bare en sprøstekt del av baguett (liten) med litt tomater og mye tørr salat på siden.

2  Takk, LilleNille
Berg-Andre, Guest Relations Manager på Stefano Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Heisann Lille Nille,
Hyggelig å se at dere ville komme tilbake til oss og at dere har hatt en god opplevelse med oss tidligere. Beklagelig at nivået gikk ned på kvaliteten til andre gangen dere var her og slik skal det ikke være. Vi hadde en liten periode litt problemer med ovnen, men den skal være i orden igjen nå. Håper dere vil velge å komme tilbake en tredje gang så vi kan få vist dere hva vi virkelig står for av kvalitet til mat og service her inne da den skal være på topp i byen.
Håper du har en fantastisk adventstid og at julen ringes inn med alskens av hygge.
Med Vennlig hilsen
Berg-André

Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spiste focaccia til lunsj her. Maten var helt ok, men kunne gjerne vært litt mer smakfull. Litt mer pesto, olje, basilikum etc. hadde gjort susen. Greie lokaler og grei service, men utrolig møkkete vannglass..

Takk, Solk
Anmeldt 3. oktober 2018

Foccacia, bruschetta, espresso macchiato. Nydelige smaker blandet med vennlig og avslappet service. Dette stedet er sågodt som perfekt.

1  Takk, Tormod N
Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Hva har skjedd her? Servitør kan ikke engelsk, kommer med feil mat til feil tid, mens sjefen sitter ute og røyker. Tre-retters med kalv ble servert som enkelt rett med smak av skosåle. Overhodet ingen vilje fra leder til å møte oss som kunder og hun kommer heller med bortforklaringer jeg ikke unner noen! Overpriset!!’ Hit skal jeg aldri igjen - anbefaler alle å ligge unna.

Dato for besøk: august 2018
Takk, klaus l

Reisende som så på Stefano Restaurant, så også på

Har du vært i Stefano Restaurant? Del dine erfaringer!