“Pizza”

Vurdert som nr. 22 av 452 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Stefano Restaurant er en italiensk restaurant med en uformell atmosfære, hvor du kan føle deg hjemme og slappe av. Våre appetizers er en god start på en rik opplevelse av ekte smak og aroma fra Italia. Våre Italienske røtter bringer farger og smak til alt vi produserer. En av de viktigste ingrediensene er vår kjærlighet for god mat og det gode liv. Enjoy life!
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Lite og koselig sted med fantastisk pizza, lagd på surdeig. Trivelig personalet, kokken kom ut i restauranten og pratet med gjestene

Takk, 943emiliek
stefanorestaurant, Eier på Stefano Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2020

Tusen takk for anmeldelsen din!
Vi har et stort fokus på gjestenes trivsel og ikke minst kvaliteten på maten og vår service.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi var så heldig å få bord 10.07. Det ble en fantastisk opplevelse for oss. Du finner ikke mer engasjert restauranteier enn Stefano. Han og søsteren anbefalte den beste mat og vin en kan tenke seg. Surdeigspizzaen anbefales på det sterkeste. Tar gjerne turen hit igjen

Takk, ingelinkatrinek

Hei Ingelin, tusen takk for de fine ordene!
Det skulle bare mangle, vi stiller alltid gjestene våre høyest når det kommer til trivsel hos oss.
Vi gleder oss til å se dere igjen!

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en perfekt kveld med deilig italiensk mat og drikke. Vi fikk fantastisk oppfølging av et engasjert og dedikert personale! Kan anbefales på det varmeste!

Takk, rodli70

Tusen takk for dine varme ord, vi setter utrolig pris på det!
Det er godt å høre at dere hadde en fin kveld hos oss.
Dere er veldig velkommen tilbake!

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk pizza, utrolig hyggelig og personlig service. Vi bestilte calzone for to med sopp, oster, speke skinke beste pizzaen vi har spist. Koselig og intim resturantAnbefales på det sterkeste

Takk, heidicasarosa
danielejohansen, Other på Stefano Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Takk for den fine anmeldelsen Heidi!
Så bra at dere koste dere hos oss, vi ønsker alltid at våre kunder skal ha det best mulig og føle seg inkludert når de er på besøk hos oss.
Håper vi ser dere igjen i fremtiden, velkommen tilbake!

Anmeldt 10. juli 2020

Vi har nettopp fått den mest fantastiske pizzaen i by’n ever. Ekte italiensk kvalitet og matkultur - En extra large Diovo surdeigspizza . Vertskapet med Stafano i spissen er enestående, både ved å skape stemning, dele glede og entusiasme og tilrettelegge for at vi har fått en fantastisk opplevelse her . Vi kommer snart igjen, Kari og Christian

Takk, M4813ECchristianl

Tusen takk for deres varme ord Kari og Christian!
Det er en glede fra vår side å få kunne servere kunder som dere.
Vi ser frem til å se dere igjen, dere er velkommen tilbake!

Reisende som så på Stefano Restaurant, så også på

Har du vært i Stefano Restaurant? Del dine erfaringer!