“Bra til lunsj og middag”
Anmeldelse av Stefano Restaurant

Stefano Restaurant
Vurdert som nr. 22 av 452 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Stefano Restaurant er en italiensk restaurant med en uformell atmosfære, hvor du kan føle deg hjemme og slappe av. Våre appetizers er en god start på en rik opplevelse av ekte smak og aroma fra Italia. Våre Italienske røtter bringer farger og smak til alt vi produserer. En av de viktigste ingrediensene er vår kjærlighet for god mat og det gode liv. Enjoy life!
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig restaurant med god atmosfære. Veldig bra italiensk mat og vi var fornøyd med både pizza og pasta. Servicen var også veldig bra med hyggelige ansatte. Kommer gjerne igjen ved neste besøk.

Takk, 69henning
danielejohansen, Other på Stefano Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Takk for den gode anmeldelsen Henning!
Vi ser frem til å se dere igjen.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Liten aperol, smakløs og dårlig mikset. 125 kroner for «vann» og isbiter er helt meningsløst dårlig. Burde fått nye, men dessverre var det ikke slik

1  Takk, Gladmat1
stefanorestaurant, Eier på Stefano Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2020

Takk for tilbakemeldingen din, vi setter alltid pris på den! Du burde fått en ny, det er vi helt enige i. Dette beklager vi for. Vi skal ta det opp med våre medarbeidere. Vi prøver alltid på at dere gjester skal ha det fint, uansett mat eller drikke. Håper dere vil gi oss en ny sjanse i fremtiden.

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler alle å prøve restaurantens spesialitet. Både voksne og barn synes dette var den beste pizzaen vi har spist på veldig, veldig lenge. I tillegg var det god service og hyggelige lokaler.

Takk, LindaI145

Takk for tilbakemeldingen, det gjør oss veldig glad!
Så bra at dere ble fornøyd med det vi hadde å tilby og vi håper på å se dere igjen snart.

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Super god bruschetta og hyggelig servitør. Hyggelig atmosfære og rolig musikk. Vi impuls-stoppet her på veg til tilbake til hotellet først og fremst, for å ta litt drikke men bestilte så mat. Kjempegodt

Takk, martine_j00

Tusen takk for anmeldelsen, det var godt å høre!
Så bra at dere ble fornøyde med besøket hos oss. Vi håper på å se dere igjen neste gang dere er på besøk i Bergen!

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Lite og koselig sted med fantastisk pizza, lagd på surdeig. Trivelig personalet, kokken kom ut i restauranten og pratet med gjestene

Takk, 943emiliek

Tusen takk for anmeldelsen din!
Vi har et stort fokus på gjestenes trivsel og ikke minst kvaliteten på maten og vår service.
Velkommen tilbake!

Reisende som så på Stefano Restaurant, så også på

Har du vært i Stefano Restaurant? Del dine erfaringer!