“Koselig italiensk sted med både servering inne og ute. Veldig god pizza og veldig hyggelig betjening.”
Anmeldelse av Stefano Restaurant

Stefano Restaurant
Vurdert som nr. 22 av 469 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Stefano Restaurant er en italiensk restaurant med en uformell atmosfære, hvor du kan føle deg hjemme og slappe av. Våre appetizers er en god start på en rik opplevelse av ekte smak og aroma fra Italia. Våre Italienske røtter bringer farger og smak til alt vi produserer. En av de viktigste ingrediensene er vår kjærlighet for god mat og det gode liv. Enjoy life!
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Koselig italiensk sted med både servering inne og ute. Litt bort fra mas og tjas i sentrum. Veldig god pizza og veldig hyggelig betjening. Vi spiste pizzaene Stefano og Kylling.

Takk, karstenholth

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig pizza og hyggelig stemning. Fin uteplass og rolige omgivelser. Kan sitte inne og ute. Anbefales!!! Vi kommer gjerne igjen

Takk, Rikkegg
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig personell, men uprofesjonell leder som rakket høylydt ned på sine ansatte foran kundene. Utrivelig stemning pga dette. Maten var helt grei, men litt dyrt i forhold til mengde.

Takk, KerenSoloTravels
Anmeldt 8. juli 2021

Både pizza og bolognese smakte fortreffelig, og italiensk is blir aldri feil. Lokalet var rent og innbydende og betjeningen svært hyggelig og kunnskapsrike.

Takk, Sherpa376507
Anmeldt 7. juli 2021

Pizzaen er fantastisk. Det samme er salaten og pastaen. Rett og slett nydelig. Servitørene er hyggelige, men snakker ikke norsk. Ved vårt forrige besøk hørte vi kokken synge på kjøkkenet, det er vel et godt tegn på kjærlighet for maten. Vi bestilte hvert vårt glass vin til 145 kr. Det var så lite i glasset at det nesten var komisk. Vi ba også om vann. Det kom lunkent på flasker og når vi skulle betale så vi at det kostet 58 kr for en liter. Det var ikke en meter mellom oss og nabobordene. Ville likevel gått hit igjen, men da droppet vin og vann og heller kost meg med en 0.33 l brus til den nette sum av 55 kr.

1  Takk, MariJ424

Reisende som så på Stefano Restaurant, så også på

Har du vært i Stefano Restaurant? Del dine erfaringer!