“Autentisk italiener men... ”
Anmeldelse av Stefano Restaurant

Stefano Restaurant
Vurdert som nr. 23 av 470 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Stefano Restaurant er en italiensk restaurant med en uformell atmosfære, hvor du kan føle deg hjemme og slappe av. Våre appetizers er en god start på en rik opplevelse av ekte smak og aroma fra Italia. Våre Italienske røtter bringer farger og smak til alt vi produserer. En av de viktigste ingrediensene er vår kjærlighet for god mat og det gode liv. Enjoy life!
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Gikk innom for å spise pizza etter flere anbefalinger. Stedet er nokså lite, kan være lurt å booke bord. Følte ikke smittevern var ivaretatt.
Det var dessverre en del ting som drog ned selve restaurant opplevelsen

Dårlig utvalg av drikke - stemmer ikke overens med den på nettet. De få drinkene de hadde, var de i tillegg til for. Ergo her er det vin som gjelder.
Litt merkelig at de kun tilbydde kake til dessert når de hadde en stor vogn med gelato utenfor..
Du må betale for vann. Dette var i tillegg lunket!
En del uro - høylytt musikk nesten vanskelig å snakke sammen, da det også var en del folk der.
Stive priser - med det tenker jeg at det oppenfor må være på plass om du skal ta over 200 for en pizza.
Det store plusset er maten! Vi bestilte pizza og ble ikke skuffet. Akkurat som i Italia. Du kan få med restene om du ikke klarer å spise opp. Om maten er det viktigste - velg dette stedet. Tilbyr også takeaway.

Takk, TravelE19

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Koselig italiensk sted med både servering inne og ute. Litt bort fra mas og tjas i sentrum. Veldig god pizza og veldig hyggelig betjening. Vi spiste pizzaene Stefano og Kylling.

Takk, karstenholth
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig pizza og hyggelig stemning. Fin uteplass og rolige omgivelser. Kan sitte inne og ute. Anbefales!!! Vi kommer gjerne igjen

Takk, Rikkegg
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig personell, men uprofesjonell leder som rakket høylydt ned på sine ansatte foran kundene. Utrivelig stemning pga dette. Maten var helt grei, men litt dyrt i forhold til mengde.

Takk, KerenSoloTravels
Anmeldt 8. juli 2021

Både pizza og bolognese smakte fortreffelig, og italiensk is blir aldri feil. Lokalet var rent og innbydende og betjeningen svært hyggelig og kunnskapsrike.

Takk, Sherpa376507

Reisende som så på Stefano Restaurant, så også på

Har du vært i Stefano Restaurant? Del dine erfaringer!