“Ikke forvent den menyen som er på hjemmesiden.”
Anmeldelse av Stefano Restaurant

Stefano Restaurant
Vurdert som nr. 22 av 469 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Stefano Restaurant er en italiensk restaurant med en uformell atmosfære, hvor du kan føle deg hjemme og slappe av. Våre appetizers er en god start på en rik opplevelse av ekte smak og aroma fra Italia. Våre Italienske røtter bringer farger og smak til alt vi produserer. En av de viktigste ingrediensene er vår kjærlighet for god mat og det gode liv. Enjoy life!
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, men vi dro dit fordi på menyen de hadde på hjemmesiden sto det at det hadde lasagne og mye annet å velge mellom, men når vi kom dit hadde de kun pizza, foretter og 3 pastaretter. Veldig skuffende at de har lagt ut en mye større meny på hjemmesiden i forhold til den de faktisk har. Men den maten de hadde, smakte veldig godt.

Takk, Othelie Annette H

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk italiensk mat lagd med kjærlighet. Kjempegod pizza og andre retter. Store porsjoner. Betjeningen er helt fantastisk, med personlig service. Var der to kvelder på rad. Anbefales på det sterkeste. Husk å bestille bord.
Vi kommer garantert tilbake neste gang vi er i Bergen.

Takk, astrido930
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Lite og intimt. God italiensk mat, pizza og pasta og veldig hyggelige servitører. Ligger 1 min fra Comfort Hotel Bergen og 5 min unna Bryggen.

2  Takk, Karen S
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Utenfor ser det ikke så spennende ut, men når du går inn kommer du inn i en liten restaurant med god atmosfære. Fantastisk gode pizzaer med tilhørende rødvin. Her blir det fort fullt, så anbefaler å booke bord på forhånd!

1  Takk, K_Norge
Anmeldt 26. juli 2021

Vi var en gjeng på 4 jenter (egentlig 5, men hun siste måtte avlyse i siste liten) som hadde bestilt et bord på formiddag. Det var en eldre dame som virket som en slags leder som viste oss til bordet. Denne damen reagerte på at vi bare var 4 og ikke 5 som det stod i bestillingen vår. Vi forklarte situasjonen med at hun 5 personen måtte avlyse i siste øyeblikk. Denne dame servitøren ble da veldig irritabel og uprofesjonell. Hun forklarte at vi skulle da ringt inn å sagt i fra og at det ikke var greit at vi bare kom 4 stykker og ikke 5. Det var bare oss 4 og 5 andre ved et annet bord som var inne i restauranten, så hun kunne selvfølgelig flyttet oss til en annet mindre bord, men det gjorde hun ikke .Måten denne servitøren snakket til oss på gjorde til at vi egentlig bare ville gå, for hun ødelagt stemningen noe fryktelig…. Når vi hadde bestilt drikken så tok hun å ryddet vekk de resterende glassene og bestikket som var på bordet på en veldig aggressiv måte. Så langt hadde denne damen ikke vært noe profesjonell med oss. Under bestillingen så svarte denne damen kvast og surt på spørsmålene våres.Det var absolutt ikke fristende å sitte det, men vi hadde hørt så mye bra om maten, og det er ikke kokkene sin feil at lederen er ekstremt uprofesjonell. Mens vi ventet på maten så var han ene servitøren uheldig å mast noen glass i bakken sånn at de knuste, og når dette skjedde så endret hele stemningen seg i lokalet med at denne eldre damen ble sur på servitøren. Veldig ubehagelig.
Maten var helt fantastisk og de andre servitørene var så høflige og snille. Hadde det ikke vært for denne uprofesjonelle damen så hadde vi kommet tilbake flere ganger, men ikke så lenge hun er der…

1  Takk, Bjerga1995

Reisende som så på Stefano Restaurant, så også på

Har du vært i Stefano Restaurant? Del dine erfaringer!