“Excellent ”

Vurdert som nr. 23 av 469 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Stefano Restaurant er en italiensk restaurant med en uformell atmosfære, hvor du kan føle deg hjemme og slappe av. Våre appetizers er en god start på en rik opplevelse av ekte smak og aroma fra Italia. Våre Italienske røtter bringer farger og smak til alt vi produserer. En av de viktigste ingrediensene er vår kjærlighet for god mat og det gode liv. Enjoy life!
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk service, god mat og nydelig vin. Koselige omgivelser. Anbefales spesielt for familier. Kommer svært gjerne tilbake

Takk, Thomas B

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, men vi dro dit fordi på menyen de hadde på hjemmesiden sto det at det hadde lasagne og mye annet å velge mellom, men når vi kom dit hadde de kun pizza, foretter og 3 pastaretter. Veldig skuffende at de har lagt ut en mye større meny på hjemmesiden i forhold til den de faktisk har. Men den maten de hadde, smakte veldig godt.

Takk, Othelie Annette H
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk italiensk mat lagd med kjærlighet. Kjempegod pizza og andre retter. Store porsjoner. Betjeningen er helt fantastisk, med personlig service. Var der to kvelder på rad. Anbefales på det sterkeste. Husk å bestille bord.
Vi kommer garantert tilbake neste gang vi er i Bergen.

Takk, astrido930
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Lite og intimt. God italiensk mat, pizza og pasta og veldig hyggelige servitører. Ligger 1 min fra Comfort Hotel Bergen og 5 min unna Bryggen.

2  Takk, Karen S
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Utenfor ser det ikke så spennende ut, men når du går inn kommer du inn i en liten restaurant med god atmosfære. Fantastisk gode pizzaer med tilhørende rødvin. Her blir det fort fullt, så anbefaler å booke bord på forhånd!

1  Takk, K_Norge

Reisende som så på Stefano Restaurant, så også på

Har du vært i Stefano Restaurant? Del dine erfaringer!