“Kjempegod italiensk mat og store porsjoner”
Anmeldelse av Stefano Restaurant

Stefano Restaurant
Vurdert som nr. 23 av 469 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Stefano Restaurant er en italiensk restaurant med en uformell atmosfære, hvor du kan føle deg hjemme og slappe av. Våre appetizers er en god start på en rik opplevelse av ekte smak og aroma fra Italia. Våre Italienske røtter bringer farger og smak til alt vi produserer. En av de viktigste ingrediensene er vår kjærlighet for god mat og det gode liv. Enjoy life!
Anmeldt 24. august 2021

Oppdaget Stefano da det alltid var fullt hus der. Er jo ofte et veldig godt tegn på god mat. Fikk reservert bord, og angret ikke ett sekund. Fantastisk mat, spesielt god pizza. Veldig hjelpsom og hyggelig betjening, spesielt eieren, en ekte italiener med masse kunnskap. Gutta på kjøkkenet fortjener også mye ros. Moro at man kan se hvordan de
jobber. Anbefaler alle å ta en tur innom Stefano. Du vil ikke angre. Jeg kommer tilbake ved neste Bergens besøk.

Takk, Astrix007

Anmeldt 21. august 2021

Dette er en smakfull restaurant og kanskje den som er mest italiensk i hele byen. Koselig atmosfære og meget smakfull mat. Betjeningen er smilende og service minded. Terri viser hvordan italiensk gjestfrihet praktiseres. Alle blir tatt vare på. Maten smakte fortreffelig.

1  Takk, Otto L
Anmeldt 13. august 2021

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en kaffi her, siden restauranten ser så koselig ut. Fikk med en gang spørsmål om ‘to go?’ da jeg bestilte, og blikket til servitøren glimtet om at de skulle slippe å sløse et av de få bordene på en dame som kun skal ha kaffi. Jeg svarte at ‘jeg trenger ikke sitte her inne, kan godt ta kaffen med meg’. Mens hun lagde den til, benyttet jeg sjansen til et raskt toalettbesøk lenger inne i restauranten. Da jeg kom tilbake ble jeg møtt av et strengt blikk fra en annen servitør; ‘du er ikke kunde her!’ sa hun, og jeg fikk følelsen av at hun siktet til toalett-bruken. ‘Jo, jeg har bestilt en kaffi’, svarte jeg. Hun snudde seg kjapt rundt uten en kommentar. Så fikk jeg kaffen av hun første servitøren, i en pappkopp der toppen ikke kan drikkes av. Jeg ba om et sugerør og forlot stedet. Tuslet bortover gågaten for så å nyte en kaffe-sup; men hele sugerøret var smeltet!!!! FOR en tragedie!

Takk, 647kristinea
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Populær intim restaurant med fullt hus. Ble ønsket velkommen av kvinnelig sjef som fikk oss til å føle oss ivaretatt.
God pasta og pizza. Også glutenfri pizza var god, med sprø bunn.
Besøket ga en italiensk opplevelse.
Kan anbefales!

Takk, Magne G
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk service, god mat og nydelig vin. Koselige omgivelser. Anbefales spesielt for familier. Kommer svært gjerne tilbake

Takk, Thomas B

Reisende som så på Stefano Restaurant, så også på

Har du vært i Stefano Restaurant? Del dine erfaringer!