“Roll & rock? ”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Har vell aldri hørt mer hipp hopp av en avdanket 40 års DJ . Skjerpings. Utgått på dato. Burde levd opp til konseptet

Takk, 980oled
Berg-Andre, Guest Relations Manager på Roll & Rock Bar and Diner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Heisann Ole,
Beklager du syntes dette. Konseptet lever i beste velgående under serverings tid i Restauranten, men må nok se oss nødt til å spille litt nyere enn 50/60 talls musikk for å tilfredstille majoritetens musikk lyster på kveldingen. Vil med dette også bemerke at vi har gjort mange forandringer i DJ og musikk tilbudet vårt siden nyåret da vi har syntes det samme, så kom gjerne innom igjen for en lytt inn i det vi synes er byens beste DJ's om dagen.
Håper du får en fantastisk dag.
Mvh
Berg-André

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Datteren ville feire bursdag. Det ble en koselig kveld. Vi er fornøyd, men etter å ha vært på denne type restauranter i Danmark opplever vi porsjonene som små. Kult å være der. Vi kommer sikkert tilbake.

Takk, torillr215
Anmeldt 29. oktober 2018

Søndag 28. oktober var vi innom på ettermiddagen for å få oss en lett lunsj. Vi ble tatt i mot med beskjed om at de KUN tok kontanter og VIPPS, da "systemet var mede". Vi fikk menyene idet vi satt oss til bords, og deretter var vi "glemt". Etter 20 - 25 minutter følte vi at vi hadde blitt ignorert lenge nok av servitøren. Vi kledde på oss igjen, og gjorde den kvinnelige servitøren oppmerksom på at vi ikke ønsket å bli ignorert lenger. hun satte opp noen merkelige stirrende øyner på oss, som kanskje skulle fortelle oss at vi ikke hadde grunn til å klage. Det kan synes som at sjappen hadde alt for få servitører til å betjene kundemassen en søndags ettermiddag.

1  Takk, Jan Ole F
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Absolutt den beste hamburgeren i Bergen! Er man her burde man ha turen! Gode drinker er også å finne på roll & rock

Takk, petterKjoe
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Burgeren var god men ikke verdt å vente 45 minutter for. Spesielt når vi heller ikke får noen hint om lang ventetid fra servitørene.

De har rett og slett for lite kjøkken i forhold til antall bord.

Jeg kommer ikke til å gå her igjen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, johana806