“Kald mat og elendig service”

Roll & Rock Bar and Diner
Vurdert som nr. 78 av 452 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 11. juli 2020

Spiste her i dag sammen med familien. Vi kom kl 14. Da hadde vi booket bord. Da vi kom kunne de ikke finne bookingen vår.
Vi fikk et bord. Da vi hadde ventet 25 min måtte vi selv hente servitør for å få bestilt.
Etter 65 min kom maten.
Den var da kald og vi fikk ikke alt det vi hadde bestilt.
Vi måtte også etterspør bestikk, dette fikk vi aldri.
Da vi gav beskjed om det som manglet og at maten var kald, ble vi møtt på en dårlig måte.
Maten vi manglet kom heller aldri.
Her kommer vi ikke igjen .

Det er en gjenganger i alle anmeldelsene her om at service er dårlig og at det tar laaaang tid.
Da undrer jeg meg over hvorfor ingen tar tak i dette??

Takk, E3768QMmonicab

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

God mat og hyggelig dame som tok i mot oss. Men servitøren var ikke noe å skryte over. Vi måtte finne bestikk selv, og ølen kom ikke før burgeren var spist opp. Det tok også 40 min å få maten.

Takk, judinne
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Var her på middag og bestilte startere i tillegg til burgere. Det tok lang tid før vi fikk drikke, og kannen vi fikk vann i var så skitten at jeg måtte vaske hender etter at jeg tok på den. Jeg tror det var barbecue saus på kannen, og dette fant man også tilsmurt på bordet og stolene. Tydelig at ansatte her ikke vasker ordentlig. Når maten etter en lang stund kom, kom burgerne før startersene, og maten var kald. Tydelig at her er det ikke de middelmådige kokkene som er problemet men de ferdighetsløse servitørene. Burgerene var iskalde og hadde nok stått og ventet en god stund på å bli båret ut til oss. I tillegg luktet servitøren stramt av svette og hele stedet luktet brent. Utenom dette var lokalet kult, bare teit at i tilleg til alt det andre ble man konsekvent avbrutt av bartenderen som knuste glass og skåler. Du er herved advart. ALDRI dra hit!

2  Takk, turistmamma
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Var innom for litt mat med to familier 04.07. Det startet med ganske ubehjelpelig service og det tok lang tid å få en ukomplett drikkebestilling på bordet. Vannet vi pgså hadde bedt om måtte vi etterspørre to ganger før det omsider kom. Det verste var at vi måtte vente over en time på maten, og da ble burgerne servert med kalde pommes frittes. Det var riktignok travelt i restauranten, men et spisested skal klare å betjene en full sal. Og så er det kun snakk om burgere og fries, det er ikke særlig vanskelig. Burgerne holder under middels kvalitet, ingenting å trakte etter.

Takk, larsfredrikm2015
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Meget kult sted og god burger! Anbefaler veldig spicy texas burger. Turte ikke helt å gå for den sterkeste, men hadde ikke vært noe problem!!

Takk, sanderbh
maleneroenning, Booking Manager på Roll & Rock Bar and Diner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Heihei!

Tusen takk for dine fine ord Sander. Tøfft av deg å prøve deg på vår sterke Texas Burger, og neste gang går vel vår sterkeste burger helt fint vil jeg tro. :)

Varmt velkommen igjen!

Reisende som så på Roll & Rock Bar and Diner, så også på

Har du vært i Roll & Rock Bar and Diner? Del dine erfaringer!