“Kult sted”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig kul restaurant ned gøy konsept. Diner i 50 tallsstil. Artig at det er lokaler på begge sider av gata. Gode burgere. Verdt turen!

1  Takk, sivsmestad
maleneroenning, Booking Manager på Roll & Rock Bar and Diner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Hei Siv!

Tusen takk for dine fine ord, det varmer!
Så kjekt å høre at dere hadde en fin opplevelse hos oss med god mat i vårt morsomme lokale.
Hjertelig velkommen igjen!

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Elendig service (fikk ikke engang vann på bordet før vi hentet selv og feil levering av de andre drikkevarer), 1time og 15 minutter venting på kald mat, og plasteret på såret var 15% rabatt (gitt til kun en av de to familiene som var der sammen) på neste besøk ... Som om vi noensinne vil sette føttene der igjen...

Takk, JanneB114

Hei Janne!

Takk for at du tok deg tid til å dele din opplevele med oss. Veldig trist å lese om deres skuffende besøk hos oss på Roll & Rock. Vann skal naturligvis alltid serveres med en gang man blir tildelt bord og man skal heller ikke vente så lenge på å bli servert både drikke og mat. Vi har hatt en tøff oppstart etter det hele med covid-19, og det må vi bare beklage gikk utover deres besøk.

Ønsker deg en fin dag!

Anmeldt 14. juli 2020

Stedet kom anbefalt for barnefamilier, men foruten at vi synes lokalet/interiøret var tøft/morsomt ble vi skuffet mht mat/betjening/service.
Maten var «så der» og selv om det var mange ansatte på jobb og ikke full restaurant var det vanskelig å få kontakt med dem. Hovedansvarlig var den eneste som virket blid/hyggelig og «så» gjestene - hun som tok i mot vår bestilling (og etterhvert betaling) kunne nok med fordel gjort noe annet enn å være i servicebransjen.. Pga krøll med bestillingen fikk vi tilbud om redusert pris eller milkshake, det var positivt og vi takket ja til førstnevnte - men alt i alt bidro ikke det til at vi synes dette var noe «höydare». Vår anbefaling - gå et annet sted. Dyrt og ikke verdt prisen - og særlig vanskelig å få kontakt med betjeningen da vi ønsket å betale (til tross for at de visstnok hadde mange gjester ventende på bord i baren).

Takk, 523kariannes

Heisann Karianne!

Takk for at du tok deg tid til å dele deres opplevelse hos oss på Roll & Rock. Synes det er kjempetrist å lese at dere ikke fikk den servicen dere fortjente og at hele besøket ble en skuffelse. Det skal absolutt ikke være vanskelig å komme i kontakt med våre servitører, og dette tar vi opp med gjengen slik at vi kan jobbe hardere med å forbedre oss!

Ønsker deg en fin dag og fortsatt god sommer!

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi var der i dag. Ventet litt på bord til 5 .
Mange som var ute og spiste. Det var vært de 10 min vi ventet. Nydelig mat, spesielt cajun chicken - burgeren, smilende blid betjening, gode priser, god musikk og ok lokaler. Ungeme (10, 15, 19) storkoste seg. Her går vi klart igjen.

Takk, _yunnf

Heihei Øyunn!

Så kjekt å lese at dere hadde en så fin opplevelse hos oss, det blir vi glade for. Vi ønsker alltid å kunne gi alle våre gjester en trivelig stund i vårt stilige lokale med både god mat og drikke, samt vennlig service.

Hjertelig velkommen igjen og fortsatt fin dag!

Anmeldt 11. juli 2020

Spiste her i dag sammen med familien. Vi kom kl 14. Da hadde vi booket bord. Da vi kom kunne de ikke finne bookingen vår.
Vi fikk et bord. Da vi hadde ventet 25 min måtte vi selv hente servitør for å få bestilt.
Etter 65 min kom maten.
Den var da kald og vi fikk ikke alt det vi hadde bestilt.
Vi måtte også etterspør bestikk, dette fikk vi aldri.
Da vi gav beskjed om det som manglet og at maten var kald, ble vi møtt på en dårlig måte.
Maten vi manglet kom heller aldri.
Her kommer vi ikke igjen .

Det er en gjenganger i alle anmeldelsene her om at service er dårlig og at det tar laaaang tid.
Da undrer jeg meg over hvorfor ingen tar tak i dette??

Takk, E3768QMmonicab

Reisende som så på Roll & Rock Bar and Diner, så også på

Har du vært i Roll & Rock Bar and Diner? Del dine erfaringer!