“Helt ok lunsj ”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Gjennomsnittlig god hamburger. Chipsen var litt tørr og hard. En hyggelig servitør, men det tok nesten 1 time før vi fikk maten vår.

1  Takk, 365anettel
maleneroenning, Booking Manager på Roll & Rock Bar and Diner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Heisann Anette!

Tusen takk for din tilbakemelding, det blir vi glade for. Glad dere hadde en hyggelig lunsj hos oss, men veldig synd vi ikke nådde helt opp med maten vår. Vi synes også det er i overkant lenge å vente 1 time på å bli servert, så dette skal vi prioritere å få forbedret!

Ønsker deg en fin sommer!

Anmeldt 16. juli 2020

Kule lokaler og fikk bord ganske fort. Men synes det tok ganske lang tid før vi fikk maten, kjedelig for barna å vente så lenge.

Takk, 365carinev

Heisann Carine!

Tusen hjertelig takk for din fine tilbakemelding. Så kjekt å høre at dere likte vårt lokale og at dere ble tildelt bord veldig raskt. Vi har vært ganske så underbemannet i både kjøkkenet og blandt servitørene etter covid-19 tok sted, så vi jobber kontinuerlig med å ansette flere dyktige medarbeidere som kan hjelpe oss med å forbedre både ventetid på mat og ellers i restauranten.
Skjønner godt det er kjedelig å vente når man ser frem i mot et nydelig måltid.

Fortsatt fin dag!

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig kul restaurant ned gøy konsept. Diner i 50 tallsstil. Artig at det er lokaler på begge sider av gata. Gode burgere. Verdt turen!

1  Takk, sivsmestad

Hei Siv!

Tusen takk for dine fine ord, det varmer!
Så kjekt å høre at dere hadde en fin opplevelse hos oss med god mat i vårt morsomme lokale.
Hjertelig velkommen igjen!

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Elendig service (fikk ikke engang vann på bordet før vi hentet selv og feil levering av de andre drikkevarer), 1time og 15 minutter venting på kald mat, og plasteret på såret var 15% rabatt (gitt til kun en av de to familiene som var der sammen) på neste besøk ... Som om vi noensinne vil sette føttene der igjen...

Takk, JanneB114

Hei Janne!

Takk for at du tok deg tid til å dele din opplevele med oss. Veldig trist å lese om deres skuffende besøk hos oss på Roll & Rock. Vann skal naturligvis alltid serveres med en gang man blir tildelt bord og man skal heller ikke vente så lenge på å bli servert både drikke og mat. Vi har hatt en tøff oppstart etter det hele med covid-19, og det må vi bare beklage gikk utover deres besøk.

Ønsker deg en fin dag!

Anmeldt 14. juli 2020

Stedet kom anbefalt for barnefamilier, men foruten at vi synes lokalet/interiøret var tøft/morsomt ble vi skuffet mht mat/betjening/service.
Maten var «så der» og selv om det var mange ansatte på jobb og ikke full restaurant var det vanskelig å få kontakt med dem. Hovedansvarlig var den eneste som virket blid/hyggelig og «så» gjestene - hun som tok i mot vår bestilling (og etterhvert betaling) kunne nok med fordel gjort noe annet enn å være i servicebransjen.. Pga krøll med bestillingen fikk vi tilbud om redusert pris eller milkshake, det var positivt og vi takket ja til førstnevnte - men alt i alt bidro ikke det til at vi synes dette var noe «höydare». Vår anbefaling - gå et annet sted. Dyrt og ikke verdt prisen - og særlig vanskelig å få kontakt med betjeningen da vi ønsket å betale (til tross for at de visstnok hadde mange gjester ventende på bord i baren).

Takk, 523kariannes

Heisann Karianne!

Takk for at du tok deg tid til å dele deres opplevelse hos oss på Roll & Rock. Synes det er kjempetrist å lese at dere ikke fikk den servicen dere fortjente og at hele besøket ble en skuffelse. Det skal absolutt ikke være vanskelig å komme i kontakt med våre servitører, og dette tar vi opp med gjengen slik at vi kan jobbe hardere med å forbedre oss!

Ønsker deg en fin dag og fortsatt god sommer!

Reisende som så på Roll & Rock Bar and Diner, så også på

Har du vært i Roll & Rock Bar and Diner? Del dine erfaringer!