“Anbefales ikke.”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

To voksne og ett barn skulle spise lunsj. Stedet var artig innredet, skikkelig 50-talls diner. Vi ventet 80 minutter på å få maten servert. Maten var ikke ordentlig varm, og smaken på burgeren minnet om noe som var kokt, ikke stelt.
Det var skittent både i lokalet og på toalettene.

1  Takk, gretheloh
maleneroenning, Booking Manager på Roll & Rock Bar and Diner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Hei Grethe!

Tusen takk for din tilbakemelding. Så kjekt at dere likte vårt stilige lokale med masse morsom innredning i, men veldig trist at resten av deres besøk ikke var fullt så bra. Å vente så lenge på å bli servert som dere gjorde skal aldri skje i vår restaurant, og det må vi bare beklage for at dere fikk oppleve. Vi ønsker naturligvis at maten også skal smake, så veldig synd vi ikke klarte å imponere dere her.
Vi tar dette med oss videre slik at vi kan jobbe hardere med å forbedre oss.

Håper på å få en ny sjanse ved en senere anledning!

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Gjennomsnittlig god hamburger. Chipsen var litt tørr og hard. En hyggelig servitør, men det tok nesten 1 time før vi fikk maten vår.

1  Takk, 365anettel

Heisann Anette!

Tusen takk for din tilbakemelding, det blir vi glade for. Glad dere hadde en hyggelig lunsj hos oss, men veldig synd vi ikke nådde helt opp med maten vår. Vi synes også det er i overkant lenge å vente 1 time på å bli servert, så dette skal vi prioritere å få forbedret!

Ønsker deg en fin sommer!

Anmeldt 16. juli 2020

Kule lokaler og fikk bord ganske fort. Men synes det tok ganske lang tid før vi fikk maten, kjedelig for barna å vente så lenge.

Takk, 365carinev

Heisann Carine!

Tusen hjertelig takk for din fine tilbakemelding. Så kjekt å høre at dere likte vårt lokale og at dere ble tildelt bord veldig raskt. Vi har vært ganske så underbemannet i både kjøkkenet og blandt servitørene etter covid-19 tok sted, så vi jobber kontinuerlig med å ansette flere dyktige medarbeidere som kan hjelpe oss med å forbedre både ventetid på mat og ellers i restauranten.
Skjønner godt det er kjedelig å vente når man ser frem i mot et nydelig måltid.

Fortsatt fin dag!

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig kul restaurant ned gøy konsept. Diner i 50 tallsstil. Artig at det er lokaler på begge sider av gata. Gode burgere. Verdt turen!

1  Takk, sivsmestad

Hei Siv!

Tusen takk for dine fine ord, det varmer!
Så kjekt å høre at dere hadde en fin opplevelse hos oss med god mat i vårt morsomme lokale.
Hjertelig velkommen igjen!

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Elendig service (fikk ikke engang vann på bordet før vi hentet selv og feil levering av de andre drikkevarer), 1time og 15 minutter venting på kald mat, og plasteret på såret var 15% rabatt (gitt til kun en av de to familiene som var der sammen) på neste besøk ... Som om vi noensinne vil sette føttene der igjen...

Takk, JanneB114

Hei Janne!

Takk for at du tok deg tid til å dele din opplevele med oss. Veldig trist å lese om deres skuffende besøk hos oss på Roll & Rock. Vann skal naturligvis alltid serveres med en gang man blir tildelt bord og man skal heller ikke vente så lenge på å bli servert både drikke og mat. Vi har hatt en tøff oppstart etter det hele med covid-19, og det må vi bare beklage gikk utover deres besøk.

Ønsker deg en fin dag!

Reisende som så på Roll & Rock Bar and Diner, så også på

Har du vært i Roll & Rock Bar and Diner? Del dine erfaringer!