“Herlig lørdagslunsj ”

Kjøkken: Kafé
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 31. mars 2019 via mobile enheter

Koste oss på venninnelunsj lørdag med deilig mat og prosecco, og ikke minst en veldig hyggelig servitør!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, annebirthen

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Førjulsmiddag med familie, store og små.

Valgte «julesnacks» til forrett. Gode smaker. Savnet presentasjon/brukerveiledning av denne (postei, paté, laks...) - det ble bare satt på bordet. Heller ingen oppfølging underveis.

Kveiten var bra, men potetene var overbehandlet (kokte og stekt/varmet). Keep it simple :)

Dessert - helt på det jevne.

Ellers:

Har en OK ølmeny, men fikk inntrykk av at det kun var øl på tapp tilgjengelig. Så likevel servering av flaskeøl i baren - vi får skylde på språkproblemer.

Heller ingen alkoholfrie alternativ i drikkemenyen.

Ønsket en eplemost på deling, servitøren mente de bare hadde «juice», men vi fikk nå en skikkelig Alde eplemost. Vi måtte selv gå bort i baren for å få noen vinglass til denne.

Konklusjon: Bra mat, men servicen må skjerpes.

Takk, 547jany
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

God lunsj i hyggelig atmosfære. Stille og rolig. Kanskje noe begrenset lunsj utvalg, men det som ble servert var godt og fint tilberedt.

Takk, mortenfurholm
Anmeldt 3. desember 2018

god atmosfære, utmerket mat. hadde ikke noen festlige drikker / bubblies / alkoholfrie cocktailer for gravide

Takk, MilaSyn
Anmeldt 6. november 2018

Det var en god opplevelse å spise her mandag kveld - høy kvalitet på mat med overraskende detaljer og gode smaker. Servicen var upåklagelig og servitøren veldig kunnskapsrik og dyktig. Vi følte oss godt ivaretatt og i det hele tatt meget fornøyd!

Takk, Kristian B

Reisende som så på Colonialen Litteraturhuset, så også på

Har du vært i Colonialen Litteraturhuset? Del dine erfaringer!