“Helt ok lunsj”

Kjøkken: Kafé
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Vi gikk dit etter abefaling, maten var helt ok men ikke noe spesielt. Alle 4 bestilte forskjellige retter med brød og brødet var svidd og tørt hos alle sammen. Lunsjretter ligger på rundt 200 kr. Blir ikke å dra flere ganger.

Takk, lonesometravelle

2024 av 254 anmeldelser

Anmeldt 2. juli 2021

Vi bestilte fem-retters med vinmeny. Maten var helt nydelig! Servicen var bra. Lokalet var litt "støyende", så det var vanskelig å prate rundt bordet (8 personer). Ulike representanter fortalte om maten, men uten den helt store innlevelsen, og det var vanskelig for alle å høre hva som ble sagt. Skulle ønske mer fokus på lokale matvarer.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, elin_sd
Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

God mat og hyggelig service. Kommer garantert tilbake for å prøve de andre spennende tingene på menyen. Stor og fin plass!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, S885BQalicel
Anmeldt 12. mars 2021

Hyggelig stemning og personale. Kunne tenkt meg å betale mindre for maten, men samtidig valgte vi Colonialen for å støtte stedet i disse sikkert utfordrende tider for denne bransjen.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, I7927BEtomas
Anmeldt 7. februar 2021

Maten var veldig gjennomsnitt og prisene veldig dyre. Anbefaler ikke entrecôte. Landmark har rimelige priser og mye bedre mat.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Roxana P

Reisende som så på Colonialen Litteraturhuset, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Colonialen Litteraturhuset? Del dine erfaringer!