“Nydelig lunsj”

Kjøkken: Kafé
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 23. august 2021

Anbefaler en lunsj her - dette var meget bra! Kona bestilte cæsar salat, og skrøt uhemmet. Selv tok jeg en champagne lunsj som var innertier.
Hyggelig betjening og fine lokaler. Vi kommer tilbake.

Takk, 970mortenb

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat, god service og gode vinanbefalinger. Både til lunsj og middag. Vært der to ganger og vil definitivt besøk igjen.

Takk, Ine_Sofie
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Et flott spisested med et intimt lokale , og meget god mat. Fin presentasjon av rettene og service innstilt personal. Takk for opplevelsen.

Takk, Odd Rune H
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Familien var på Bergenstur og litt tilfeldig endte vi opp her - og det er vi glade for. Vi gikk for 5-retteren, og fikk en smaksopplevelse vi kommer til å huske lenge. Alle rettene var topp, men skal vi trekke frem en, må det bli tortellini'en- helt herlig! Når stedet og servicen i tillegg var super, er dette et sted som absolutt kan anbefales!

Takk, 238j_rgenw
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Vi gikk dit etter abefaling, maten var helt ok men ikke noe spesielt. Alle 4 bestilte forskjellige retter med brød og brødet var svidd og tørt hos alle sammen. Lunsjretter ligger på rundt 200 kr. Blir ikke å dra flere ganger.

Takk, lonesometravelle

Reisende som så på Colonialen Litteraturhuset, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Colonialen Litteraturhuset? Del dine erfaringer!