“Velsmakende lunsj”

Kjøkken: Kafé
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 7. juli 2023

Favorittstedet! Drar hitt hver gang jeg er i Bergen for en supergod lunsj. Hyggelig betjening. Eggs Benedicte de serverer her, er hittil den beste jeg har fått servert. God råvarer, gode porsjoner, velsmakende mat. Det burde være på toppen 5 restauranter i Bergen.

Dato for besøk: juli 2023
Takk, johanneh256

Anmeldt 22. mai 2023

Jeg tok med mine foreldre hit da de var på besøk i Bergen. Vi hadde en hyggelig stund og det var ikke noe å si på maten. Men det var synd at det manglet en av hovedrettene (makrell) når det kun var 4 hovedretter å velge mellom i menyen. Det var heller nesten ingen folk der på en lørdagskveld (merkelig nok), så fikk inntrykk av at det fungerte mer som et lunsjsted. Ansatte bak disken pratet tidsvis ganske høyt seg i mellom, noe som var litt forstyrrende. Dessertmenyen var litt forvirrende da det sto noe med stor skrift og noe helt annet med liten skrift rett under. Man kunne med fordel gjort den litt tydeligere. Et generelt tips kunne være å integrere mer av det litterære i kunst/design/menyer da dette tross alt er på Litteraturhuset. Slik spisestedet fremstår kunne det vært hvor som helst.

Dato for besøk: mai 2023
1  Takk, Paul André S
Anmeldt 29. januar 2023 via mobile enheter

Topp mat i uformelle omgivelser. Spiser her mange ganger, levere alltid. Ok pris med så høy kvalitet på mat. Pluss for avisa DN tilgjengelig

Dato for besøk: januar 2023
Takk, OysteinB_13
booking@colonialen, Eier på Colonialen Litteraturhuset, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2023

Hei Øystein.

Tusen takk for god tilbakemelding!

Anmeldt 21. desember 2022

Ble vist til et bord da vi kom, og her ble vi glemt. Ble sittende lenge, uten å i det hele tatt bli tilbudt noe å drikke. Vi hadde bestilt boblelunsjen, hvor menyen ikke var oppdatert, og vi fikk heller ingen informasjon om hva denne bestod av når de serverte maten, så her vet jeg faktisk ikke hva vi har spist. Resten av tiden var vi helt glemt og usynlig. Da vi skulle betale med gavekort, fikk vi først beskjed om at det ikke virket, for så å bli anklaget for å prøve å bruke et brukt gavekort. De betjente i restauranten gjorde absolutt ingenting for å løse dette, og ga beskjed om at vi var nødt til å betale siden det var ugyldig gavekort. Da vi prøvde å løse dette, fikk vi beskjed om at vi nå var nødt til å betale og forlate stedet siden vi var for vanskelig. Ble satt i en veldig ubehagelig situasjon, og endte opp med å måtte betale dobbelt for denne lunsjen da vi ikke fikk bruke gavekortet vi allerede hadde betalt for. Kommer ikke tilbake hit.

Dato for besøk: november 2022
Takk, K1736HHmaries

Hei
Beklager å høre om besøket deres i Brasseriet. Det høres ikke ut som at vi leverte den servicen og opplevelsen Colonialen Brasseriet er kjent for.
Ta kontakt med bookingkontoret vårt så kan vi gjøre et forsøk på å rette opp inntrykket deres fra dette besøket.

Anmeldt 4. desember 2022 via mobile enheter

En lørdag før jul hadde min mann og jeg booket bord for å spise lunsj etter litt julehandel. Selv om vi kom litt tidlig ble det raskt ordnet med et bord. Vi kjøpte hhv. pulled pork og paté av slakt med rødbeter. Begge deler var godt. Det var mye annet på menyen som også fristet. Men jeg kunne ha tenkt meg en suppe på denne kalde dagen også.
Det var mange gjester, men akustikken er god og det er ikke slitsomt å være der.
Det eneste som trakk ned var at vi bestilte kaffe til slutt. Det varte og rakk. Så kom kelneren med cortado til meg og sa at de måtte trekke ny, svart kaffe. Min mann fikk aldri den kaffen.
Men alt i alt: en koselig lunsj i fine lokaler!

Dato for besøk: desember 2022
Takk, Hannecd

Reisende som så på Colonialen Litteraturhuset, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Colonialen Litteraturhuset? Del dine erfaringer!