“Hæ Lunch og utepils meget oppegående”
Anmeldelse av Dr. Wiesener

Dr. Wiesener
Vurdert som nr. 44 av 446 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hæ besøkte Dr.Wiesener for 2.gang og kommer helt sikkert tilbake , hyggelig ute plass i solen , god lunch og mye godt å velge i glasset. Ikke overfylt rolig og fin plass

Takk, 852jarlem

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Ingen av oss hadde vært der før, og vi hadde i grunnen ingen høye forventninger til annet enn at vi visste stedet hadde bra beliggenhet og holdt til i et renovert gammelt offentlig bad. Men for en kvalitet på maten! Menyen er ikke stor. Vi spiste hvalbiff og storfekjøtt med tunfisksaus. Vi ble virkelig imponert av kvaliteten på maten, den var rett og slett perfekt. Hyggelige servitører, bra service og bra atmosfære gjorde at kvelden ble veldig bra. Dyrt var det ikke heller. Vi kommer garantert tilbake!

Takk, Pantertante
Anmeldt 15. desember 2019

Maten var kanskje litt salt. Men da ble det desto bedre å leske strupen med kald drikke. Advarsel: Noen av ølsortene er i overkant sære.

Dato for besøk: november 2019
Takk, helt1
Anmeldt 14. oktober 2019 via mobile enheter

Besøkte Dr W for å ta et par øl med sønn og svigerfar, og vi fikk oppleve Oktoberfest Bartenderen hadde god peiling på øl, og lot oss smake før vi bestemte oss. Ble sittende lenger enn vi hadde tenkt
Vi kommer tilbake

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Henning1967
Anmeldt 1. august 2018

For en fantastisk rund bygning som har lang historie. Ligger majestetisk til i umiddelbar nærhet til Sverres Borg og Bergenhus. Hyggelig uteservering. Siste skjenkested før Sognefjorden. Bestill fisk elelr reker. Meget smakfullt. Selger også t-shirts med "Siste Skjenkested Før Sognefjorden".

Dato for besøk: juli 2018
Takk, bjornlindahl

Reisende som så på Dr. Wiesener, så også på

Har du vært i Dr. Wiesener? Del dine erfaringer!