“Personalfest”

God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 17. juli 2021

Vi var der i slutten juni sammen med jobben. Den hvalbiffen jeg fikk servert. Den var helt nydelig. Jeg er veldig sær på min hvalbiff. Men det er den beste jeg har spist i dette fylke. Full fortjent 5 stjerner.

Takk, 448geirk

Anmeldt 31. mai 2021 via mobile enheter

Grei uteservering. Uerfarent personale. Tørr loff. Dyre reker. Erdinger Dunkel servert i Hansa stettglass, uten beklagelse. Billig hvitvin på glass.

Dato for besøk: april 2021
Takk, Scharffiis
Anmeldt 26. februar 2021 via mobile enheter

Hadde bedtilt bord, drikke kom rakskt på bordet men måttte vente ca 40 min før vi fikk maten. Det var ikke mange som bestillte mat

Dato for besøk: februar 2021
Takk, 850torb
Anmeldt 9. januar 2021 via mobile enheter

Veldig good øl og kjempe good mat for en bar
Kjempe hyggelige folk og de som jobber der er ganske bli og snille veldig bra service anbefalt 10/10

Dato for besøk: januar 2021
Takk, ahmadvis
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hæ besøkte Dr.Wiesener for 2.gang og kommer helt sikkert tilbake , hyggelig ute plass i solen , god lunch og mye godt å velge i glasset. Ikke overfylt rolig og fin plass

Takk, 852jarlem

Reisende som så på Dr. Wiesener, så også på

Har du vært i Dr. Wiesener? Del dine erfaringer!