“Perle nær sentrum av Bergen”
Anmeldelse av Dr. Wiesener

Dr. Wiesener
Vurdert som nr. 46 av 468 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 6. september 2021

Denne restauranten er et funn. Stamsted for mange, men svært inkluderende også for oss som bare dumper innom en sjelden gang når vi er i Bergen. Eier og personale som skaper god stemning.

1  Takk, 968terjeh

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Som ny beboer i området ble vårt første besøk Dr Wiesener en relativt negativ opplevelse.
1 t og 35 min venting på middag er ny rekord for meg. Ved første gangs purring skulle kelner sjekke med kjøkkenet, men kom aldri med noen oppdatering. Etter en time ble kelner nr 2 forespurt om status, og denne tok i alle fall ansvar og fant ut at bestilling aldri var kommet videre til kjøkkenet ( bestilt og betalt via app, og drikken fra samme bestilling kom raskt på bordet).
Ikke noe direkte feil med maten (bacalao og blåskjell), men heller ikke noe eksepsjonelt bra. Men nå var allerede vår opplevelse av stedet med en spennende historie og et fargerikt publikum i alle aldre blitt preget av manglende service så vi hadde nok vært misfornøyde uansett hva som hadde blitt servert.
Tross dårlige rutiner og mangel på service ble det notert et godt og spennende utvalg av øl på stedet, så det er mulig det blir ett besøk til for drikke på terrassen en solskinnsdag, men er vi sultne går vi ett annet sted.

Takk, frankn670
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Me kom litt før opningstida. Det gjorde ngenting. Me fekk servering likevel. Godt utval av mat og drikke. Sidan det var tidleg på,dag valde me suppe - Salt kjøttsuppe. Me har aldri fått ei suppe kjøttsuppe med så mykje kjøt. Velsmakande!!!
Hyggeleg og god service.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, 128eirikh
Anmeldt 17. juli 2021

Vi var der i slutten juni sammen med jobben. Den hvalbiffen jeg fikk servert. Den var helt nydelig. Jeg er veldig sær på min hvalbiff. Men det er den beste jeg har spist i dette fylke. Full fortjent 5 stjerner.

Takk, 448geirk
Anmeldt 31. mai 2021 via mobile enheter

Grei uteservering. Uerfarent personale. Tørr loff. Dyre reker. Erdinger Dunkel servert i Hansa stettglass, uten beklagelse. Billig hvitvin på glass.

Dato for besøk: april 2021
Takk, Scharffiis

Reisende som så på Dr. Wiesener, så også på

Har du vært i Dr. Wiesener? Del dine erfaringer!