Universitetsmuseet i Bergen - Naturhistorie
Mye nytt og vel verdt et besøk

Anmeldt 17. februar 2020
laffenM
Bergen, Norge
For en utrolig hage!

En unik hage du ikke må gå forbi, men stoppe å beundre. Dammene med fisk og vannliljer/lotus er... les mer

Anmeldt 28. juni 2021
dorthesKS
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bergen
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Mye å se på og veldig interessant, savnet litt beskrivelse på en del utstillinger og ting samt svar på spørsmål som var stilt rundt utstillinger. Ikke velfungerende smittevern da det ble sluppet inn store puljer på likt så det ble klynger istedenfor å få spredd seg litt i lokalene

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 925sveinr
Anmeldt 17. juli 2020

Utrolig kjekt å være der igjen etter så mange år! Blitt utrolig fint, og beholdt det gamle preget på utstillingene! Og ikke minst tatt vare på de «stygge» dyrene ! Anbefales virkelig !

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, ninabergum
Anmeldt 17. februar 2020

Vi var en famile på 6, store og små. Alle hadde et bra utbytte av besøket, men med et lite minus. Dette var en søndag, med veldig mye folk, og noe trengsel. Vaktene var litt stresset. Det var litt om og men, før vi fikk ta med oss barnevogn inn. Kanskje litt mørke opplysningsplater i noen utstillinger. Anbefaler et besøk, obs. søndager kan det være litt trangt.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, laffenM
Anmeldt 24. november 2019 via mobile enheter

Det var et utrolig spennende museum, de har gjort det kjempefint der. Masse ulike ting som blir fremstilt, alt, det ble aldri kjedelig å se på. og det passer både for barn, ungdom og voksne. Ble veldig positivt overrasket av museumet, fordi de klarte å gjøre det spennende. Anbefaler virkelig å dra dit enten med en venn/venninne eller med familien. I tillegg var bilettene ganske billig, og studenter som studerer ved universitetet i Bergen får det gratis.

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, Chaduptys
Anmeldt 5. november 2019

Museet er renovert og ny opna etter mange år stengt. Museet har eit stort mangfald sjølv om museet er lite. Dei har ein utruleg flott modell av ammande mor.

Dato for opplevelse: oktober 2019
1  Takk, Trehar