“God mat og service”

Mandalay Sushi & Burmese
Vurdert som nr. 34 av 432 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Sushi, Asiatisk, Burmesisk
Anmeldt 31. juli 2017

Dette var overraskende positivt. Det er en liten perle litt bortgjemt i Bergen. Det er ikke et stort spisested. Det er endel bord, så det er plass til par og middels grupper.Grei meny. Vi hadde supper og sushi. Der er muligheter for takaway.

Takk, oarnil

Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Min mor og meg bestemte oss for å dra hit en fredagskveld. Litt bortgjemt i en sidegate og dermed vanskelig å se med en gang, men man ser skiltet.

Min mor tok "Californian tempura" som smakte helt nydelig. Jeg tok satay-kylling som også var helt fantastisk, og ble servert med mye kylling og saus. Servicen var ypperlig, hyggelige og raske. Det var få folk da vi kom, og lokalene er malt i en litt rar gulgrønn-farge, så bi skal innrømme vi var litt skeptiske. Men maten var knallgod.

Takk, annegrop
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Helt greit, men ikke forvent en gourmet middag. Billig, kjapt og helt greit for å få i seg en kjapp middag.

1  Takk, larsen480
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Vi stakk innom på ettermiddagen idag og ble godt tatt imot. Sushien smakte godt og vi hadde en ypperlig opplevelse av stedet og folkene som jobber der. Her går vi gjerne igjen når vi er i Bergen en annen gang !

Takk, CecilieF109
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Jeg hadde ingen forventninger da jeg dukket opp her med min familie. Lite og koselig sted, hyggelig betjening og fantastisk sushi. Sushi så elegant ut, men ikke minst; den smakte utrolig godt.

Det er nesten sånn at jeg må bli igjen i Bergen bare for å spise her engang til. Det er også rimelige priser. Anbefales.

Takk, Odd H

Reisende som så på Mandalay Sushi & Burmese, så også på

Har du vært i Mandalay Sushi & Burmese? Del dine erfaringer!