“God mat”

Kjøkken: Sushi, Asiatisk, Burmesisk
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Maten var god, men noe stive priser. Venninnen min skulle bestille litt ekstra sushi, men ved en misforståelse fikk hun 6 ganger så mye! Kelneren tilbydde ikke å avslag i prisen.. Dette var veldig urimelig!

Men bortsett fra det er det verdt å ta turen.

Takk, 777magnhildv

Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Etter å ha besøkt stedet både med familie i juli og som par i september, sitter vi igjen med gode opplevelser av stedet både hva mat, service og atmosfære angår. Her er noe for enhver smak laget av dyktige kokker og service formidlet av hyggelige mennesker med god relasjonskapasitet. Om man vil ha Sushi eller ikke er dette stedet for gode smaksopplevelser og genuin hygge. Porsjonene er både fint komponert og på samme tid "voksne", noe som ikke alltid er en selvsagt kombinasjon. Vi kommer garantert tilbake hit!
ROLF HUGO HANSSEN
Bergen

1  Takk, rolfhugoh
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Mye god mat for pengene og super service. I tillegg til god mat fikk vi servert en god vin som passet utmerket. Utrulig sjarmerende servitør.

Takk, henrikvaseli
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Det var kjempegodt og bra stemning på alt. Det anbefales. Bra pris og familie vennlig. Maten kom så raskt.

Dato for besøk: august 2018
Takk, RajwinderKaurD1
Anmeldt 7. august 2018

Hadde liten familiefeiring, besøkte med barna. Ble godt motatt, hyggelig atmosfære. Rask servering, fine råvarer, smakte kjempe godt. Barna likte ekstra godt spennende is dessert. Rimelig pris, skal sikker komme tilbake med venner.

Dato for besøk: august 2018
Takk, pearlseop

Reisende som så på Mandalay Sushi & Burmese, så også på

Har du vært i Mandalay Sushi & Burmese? Del dine erfaringer!